Gå til innhold

dere som har vært på tidlig ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere den vanlige i 17-19 uke allikevel? jeg var på tidlig ul ,uke 12, pga jeg mistet forrige gang. jeg glemte helt å spørre da j var på sykeh. ikke sa de noe om det heller. og time hos jordmor har j ik før i uke 18... er nå i 15. så det burde jo sikker ha vært bestilt snart i så fall. terminen har jo ik blitt fastsatt, det er jo litt greit vite da.... misfornøyd m jordmor er jeg også, hun har ik lyttet på meg for å finne hj.lyd, det gjør hun ik før i uke 18 sa hun. heller ik legen min vil lytte. hmm.... trodde det var noe man gjorde sånn i ca uke 13?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal nok på en ny ul, du kan få så mange som du vil fikk jeg vite!! Hjertelyd sjekka de ikke før i uke 16 på meg::

Skrevet

Du skal ha den ordinære UL selv om du har vært på tidlig. Det er lege eller JM som skal bestille time til deg... Ta en tlf til de og hør om de har gjort det!

Skrevet

ja det får j nok gjøre da...! var det j trodde, m synes det er s rart de ik har sagt noe. men da får j nok pushe på litt!!

Skrevet

hei

jeg hadde tidelig ul: i uke 8 - uke 12 - uke 17 og i uke 22. Dette fordi jeg hadde en senabort i uke 20. Og heldig vis er alt bare bra. Den lille i magen er en aktiv krabat :) Jeg fikk innkallelse i posten, så du får nok den ordinære ul når du skal. Grunnen til at de ikke vil lytte - er fordi de ikke alltid klarer å finne fosterlyden så tidelig - det var i allefall det jeg fikk vite. Så bare vent til uke 18 da får du nok en skikkelig skjekk hos jm.

Lykke til

Skrevet

eg hadde ul i veke 11,14 og skal igjenn i veke 17..du har alltid den ul uannsett..grunnen til at dei er ops på meg er at eg alltid får svangersforgiftning..

Skrevet

okei, da vil jeg vel få en innkallelse da siden alle dere andre har vært på den ordinære! men tror nok j ringer sjekker allikevel, s jeg er sikker på de har det i orden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...