Gå til innhold

Endelig 2. tri :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har vi klart oss gjennom de første 12 ukene alle 3 og kan ta fatt på andre trimester :o) Har vært utrolig spent de siste ukene, tenkt mye på om det kom til å gå bra med begge knøttene, men selv om sjansen fortsatt er tilstede så klarer jeg å glede meg litt mer nå :o) Jeg har termin 18. april, men det sies jo at tvillinger fort kan komme litt før, men det vil tiden vise :o) Håper at den verste kvalmen og alle do-besøkene avtar litt nå, det hadde vært deilig, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit :)

Gratulerer med to spirer i magen - du går en spennende tid i vente :)

Skrevet

Hei hei og velkommen inne her:)) Så gøy med to små knøtt da:=) Ønsker deg masse lykke til videre med graviditeten:)))

Skrevet

gratulerer så masse:)har sjøl to små i magen med termin 10.4..

Skrevet

Grattis og velkommen til oss ;) Har mye felles og dele vi da skjønner jeg..Venter to nurk jeg også.. Terminen er 4 april :) Er dette ditt første svangerskap eller???

Skrevet

Tusen takk alle sammen :o) Neida, det er mitt andre svangerskap, har ei datter på 2 år og 8 mnd fra før :o) Har du vært på ultralyd enda? Gleder meg til min ultralyd, men er ikke før i midten av november, leeeeeenge til, hihi...

Skrevet

hei.. til dere som venter tvillinger.. er alle eller har dere vært kjempe kvalme... er i 16 uke å kjenner så mye liv at jeg begynner å lure på om det er flere enn en.. hvordan fant dere det ut...

Skrevet

Jeg har vært myyyyye kvalm, har ikke helt sluppet taket enda heller. Jeg fant det ut ved tidlig ultralyd (i uke 6). Har kjent bevegelser jeg også, enda jeg kun er 13 uker i dag. Ikke store som spark og ikke kjenner jeg det daglig, men det hender innimellom :o) Ser fram til ultralyden med skrekkblandet fryd du da tenker jeg? :o)

Skrevet

hei, har ikke hatt noen følelse av to, var oxo på ul i uke 6 men der sa de ikke noe spes... har kjent det så vidt i noen uker nå... men i helgen tok det helt av... sombo kjente det oxo... gleder meg veldig til ul... kan jo hende jeg er litt stor å kjenner det tidlig siden jeg har to g fra før... men ting er litt "nytt" siden de er 6 og 10 år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...