Gå til innhold

vi har fortalt min datter at hun skal bli storesøster!!! (langt)

Anbefalte innlegg

er i 5. uke, så det er litt tidlig... men den vordende 1.gangsfar ønsket å fortelle det til venner og familie. Og da ønsket vi at min datter skulle fortelle det. Den vordende storesøster er 61/2 år, og har ønsket seg søsken leeeeeeenge. Hun har snakket masse om dette i snart to år, og har vært veldig opptatt av hvordan man lager barn. Vi har ikke akkurat forklart de mest intime detaljene, men vi har svart ordentlig på spørsmål som : er det mammaene eller pappaene som har jentefrøa? Har begge frø? Hvorfor blør damer fra tissen? Osv.

Så vet hun jo at jeg kan lage barn, men har tydeligvis vært litt bekymret for hva stepappaen vet... Så det herligste spørsmålet kom plutselig en dag, til stepappaen: men du, vet du hvordan man lager barn, da??

Så fikk vi fortalt, da, at hun skal bli storesøster hvis alt går bra. Hun ble så glad! Og så kastet hun seg rundt halsen på sin stepappa og ropte: Du klarte det!!!

Vi lo så tårene trillet! Etterpå kom det et nytt spørsmål: Hvordan klarte du det? Da begynte mor febrilsk å snakke om noe annet!

Så nå er storesøster i full gang med å passe på babyen i magen, og spør hele tiden om den har det bra, om den fryser osv. Passer på at mammaen ikke drikker mer enn en kopp kaffe om dagen, og drar hårstrå ut av hodet mitt for å ta ringtesten... Gale unge!!

Fortsetter under...

HE HE

dei er no skjønne desse barnac",) Vi fortalte det til våre to barn sist onsdag. jeg var ikke meir enn 7 uker,synst det var litt tidlig. dei vart kjempegla, jenta vår på 7,5 år har ikkje vert nedpå,mens gutten vår på 5 tar det litt meir med ro:)

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...