*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Snuppa sover med vinduet bittelitt åpent. Hun har pysj og en easymove-pose på seg (ganske lik besafe). Hun har den på fordi hun sparker dynen av seg... Hun har fin temperatur på hele kroppen, men hendene er ISkalde........ Gjør det noe? Kjennes jo ikke så innmari behagelig ut.... Men hun er jo så fin på resten av kroppen...
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jenten vår er også sånn, hs sa det var helt normalt pga dårlig blodsirkulasjon. Så lange hun er "varm" i nakken så skal det ikke gjøre noe. Du kan jo lukke vinduet og følge med om hun ikke blir for varm.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Okey! Tenkte på å lukke vinduet helt, men det er jo nesten ikke åpent......... deilig med litt frisk luft. Men kanskje jeg skal prøve en natt....
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 når snuppa var lita hadde hun tynne votter på seg... ;o) jeg syns så "synd" på henne.. de små iskalde lullene... ;oD
Expat Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje ikke så kjempelogisk, men har du sokker på inni pysjamasen? Personlig blir jeg kald på henda hvis jeg er kald på føttene, og slik var det også med baby. Hun hadde alltid ullsokker inni pysj eller sparkebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå