Gå til innhold

Hva gjør jeg.. har glemt det meste!

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test på fredagen=) meget fornøyd ja... tok en hjemme å reiste på lege kontoret å fikk tatt en der også.. begge positiv!=)

men hva gjør jeg nå..hehe.. syns å huske fra sist svangerskap at jeg ikke hadde no time med legen før jeg va tre mnd på vei...

er nå i uke 5 da..hmm... skal jeg ringe selv til legen å bestille time? eller blir jeg innkalt nå som de vet jeg er gravid.. fikk ikke snakke med no legen fredagen da.. så ..noen som har non råd på veien?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6613360-hva-gj%C3%B8r-jeg-har-glemt-det-meste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oki.. for når jeg fikk svaret fra hun i skranken så sa hun. ja den er positiv.. å thats it.. ble litt sjokkert selv.. hadde ikke forventet at det skulle skje så fort at jeg ble gravid.. så jeg kikket på henne å så lukket hun luka i skranken så da sto jeg der da som et spøkelse.. hehe

Gratulerer så mye med graviditeten!!!

Ta en telefon til legekontoret og bestill time du;) Si du er gravid så får du time i den svangerskapsuken du skal.. Når jeg har vært gravid har jeg iallefall måttet bestille alle timene selv. Det varierer litt når man er inne til kontroll første gang, men tror det vanligvis er rundt 3 mnd nå..

Lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...