Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

jeg testet positivt på CB digital EL-test i går morges og hadde sex i går kveld. hadde så vondt på venstre siden at jeg nesten ikke klarte å fullføre sexen. Pleier å få litt øm mage under EL, og mulig jeg aldri har truffet EL helt før mht sex, og derfor ikke opplevd det før (er i 2 pp), men er dette vanlig? Stakk som fy på venstre siden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6613321-vondt-under-el-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja det er sant, er ikke alltid jeg husker hvilke stillinger vi avsluttet med gjennom akten heller "in the heat of the moment"...hehe

Får håpe det klaffer, jeg vet jo ikke om vi har tuffet el da for jeg har ikke begynt å teste ennå. Men har hvertfall hatt mye sex fra dag 8 til 16 +++litt etter det men det blir det vel ikke akkurat baby av.

Er bare for kosen det..... Hvilken dag har du IKM juhujenta??

Men da har du veldig gode muligheter nå med at det har klaffet vettu.

Håper virkelig at det har klaffet for deg.

Vi er i samme pp purr. Jeg er også i min 2 pp nå. Er på dag 9 eller 10 i dag og har IKM ca 29 Oktober. Men mulig før, siden gynokologen så allerede om fredagen at EL er på vei. Men når den kommer aner jeg ikke. For jeg bruker ikke EL tester eller temper. Men vi har mye sex. Så da bør vi jo treffe....

Når har du IKM ????

Jeg har IKM til søndag 15 men tenkte å teste med cb på lørdag pga fest på kvelden da.... eller er det kanskje dumt.......hm... jeg får se om jeg holder meg....litt dumt å drikke da og men..

Ja da har dere en god sjangs dere og, er jo faktisk veldig deilig når man "må" sette av kvalitetstid sammen for å lage baby. For oss har det hvertfall vært et skikkelig krydder;)

Oiii, du har IKM allerde til søndag. Så spennende.

Ja, siden du skal på fest til lørdag så bør du ta en test for sikkerhetskyld. For er du gravid nå, så kan du ikke drikke alkohol vettu. Test lørdag morgen for da har du morgenurin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...