Gå til innhold

Satte inn uke 39 - har ingen god føelse....

Anbefalte innlegg

Akkurat som om mensen skal komme synes jeg. Forrige uke var jeg mer håpefull med ømme brydt og oppblåst mage. Nå har jeg ikke de symptomene mer. Bare mensrumling og en slags sårhet nedentil som jeg får ved mens. Fy søren for et h... å vente. Skulle ønske jeg kunne legge meg og trekke dyna over hodet til dette er over. Lørdag hadde jeg forferdelig hodepine og det gjorde meg deppa i tillegg. Alle mine positive tanker er blåst bort. Føler at jeg ikke har gjort nok for at det skal gå bra osv.....

Nå er jeg skikkelig negativ, men må bare få det ut.

Uffameg.

Fortsetter under...

Hei Tinna.

Skjønner så godt hvordan du har det.Det er et hel...å vente. Og ang. symptomer kan man ikke stole på de, pga hormonene vi propper i oss. Mensmurringer kan like godt bety at du er gravid. Du må bare prøve så godt du kan å holde ut og prøve å tenke positivt.

Lykke til og klem fra-

Heia Tinna

Jeg svarer på begge innleggene dine her, jeg:-)

Jeg fikk akupunktur dagen før innsetting og en uke etterpå. Skal tilbake på fredag (rugedag 14). Kunne tenkt meg aku litt tidligere etter innsetting, men akupunktøren var på jakt...

Jeg har en god følelse i det ene øyeblikket og en dårlig i neste... Puppene mine har også "normalisert" seg. De er ikke ømme og harde lenger. Men du, mange har jo masse symptomer på at mensen er på tur og så er de gravide!!!

Jeg har egentlig ikke symptomer på noe som helst... Har litt luft i magen og "ubehagelig" lukt;-) Men søndagsmiddagen var får-i-kål, så forklaringa ligger sannsynligvis der. I natt våknet jeg våt av svette. Håper det er et symptom, men har aldri hørt om det:-/

Jeg hadde også kraftig hodepine på lørdag. Kl 23 måtte jeg bare gå å legge meg, klarte ikke å høre lyder eller holde øynene oppe lenger. Kan det være et symptom? Jeg tenker på ALT som mulige symptomer som du kanskje skjønner.

Til syvende og sist tror jeg det er mest tilfeldigheter og "faktorer" i kroppen vår, og minst det vi gjør, som avgjør om vi blir gravide. Men jeg skjønner tankegangen din. Tenker litt slik selv også. F.eks. at jeg har spist for lite tomat og ananas... Men folk som ikke liker tomat og ananas blir jo også gravide.

Lykke til! Jeg håper det kommer noen hurra-rop senere i uka!

Ikke gi opp Tinna! Det er like vanlig å ikke ha noen symptomer som å ha dem. Og prosenten for å lykkes er like stor hvis man har mange symptomer eller få.

Dessuten når man er 3-4 uker på vei så vet man det ofte ikke selv.

Nesten alle venninnene mine har opplevd å være 4-5 uker på vei før de har skjønt det, de har ikke fått mistanke før mensen uteblir. Og der er jo du straks:o).............

En venninne av meg var t.o.m i bedre form da hun gikk gravid enn hun er ellers..........

Men skjønner deg jeg skal teste idag eller imorgen tidlig og er helt kvalm, deppa og positiv om hverandre fordi jeg gruer meg hvis det blir negativt...........

Hodepine kan forresten være et tegn på graviditet.....

Lykke til!

Dette skal vi klare!

Oppmuntringsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...