Gå til innhold

Får dere kynnere av å.....(passer ikke helt å lese i lunsjen;)

Anbefalte innlegg

Gå på do (å bæsje)?

Jeg går nesten i bakken hver gang jeg har vært ordentlig på do om dagen.(Kanskje litt for mye info, men det er ikke sjeldent jeg er på do om dagen heller;))

Kynnerene er skikkelig vonde og jeg får hjertebank og blir andpusten.....flere som er som meg?

Fortsetter under...

Ikke kynnere på meg. Har et annet problem at jeg sjelden får ut alt (fordi magen er for treng eller andre venter på toalettet) og selv om jeg tørker mye har det lett for å bli bremsespor i trusa.

Andre med samme problem som har gode råd?

Jeg får ikke kynnere av det nei, men jeg får av å gå med full blære.

Viss problemet er hard mage ville jeg prøvd meg på druer eller rosiner fordi det er naturlig lakserende. (Eventuelt finnes det et middel på apoteket som er lakserende og kan brukes av gravide, men husker ikke navnet).

Drikker du nok vann?

Annonse

Jeg har problemer med kynnere når jeg står opp for å gå på do om natta. Det er veldig vanskelig å tisse - det kommer så seint. I forrige svangerskap utviklet jeg en teknikk og det var å stå - da klarer jeg å tømme bæra helt. Så da er det bare å sikte. Appropo bremsesport så kan jeg anbefale våtservietter!

Hehe... Får ikke kynnere jeg heller av dobesøk. Men sånn ang. bremsespor.. Hadde dilla på läkerol salvi en periode, og etter å ha spist tre esker på en dag lærte jeg en viktig lekse... Du får tømt deg helt! kanskje verdt et forsøk?

Annonse

Ang både kynnere av å bæsje og bremsespor

Apoteket har noe som heter duphalac (uttales dufalakk) som du får reseptfritt. Det er lakserende olje som du skal ta en liten shot av hver dag (eller det som står på flaska). Kanskje du slipper vonde kynnere etter at du har bæsja dersom du slipper å trykke så fælt? -og bremsespor pga hard mage kan vel kanskje oxo forhindres?

Jeg får trykk i hodet og hjertebank. Kjennes ut som om øynene og topplokket skal sprette ut.

Får også kynnere av å bommelom ja! he he... å visst jeg er skikkelig tissatrang.

Får egentlig kynnere av det meste he he...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...