Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt skulle jeg gi henne pupp som vanlig, og jeg legger henne ned på sofaen. Er litt i halsvime (også som vanlig) i mørket. Legger meg ned ved siden av henne, og hun fomler og tar tak i puppen. Begynner å suge, men småbiter litt og suger til igjen. Plutselig slipper hun puppen og begynner å illskrike. Jeg forstod ingenting og ble med ett kjempevåken. Kjenner etter på brystet og oppdager at jeg har glemt å ta ned klaffen på behåen!! Det tok litt tid å få overtalt fornærmede til å ta puppen igjen, men når hun først gjorde det så ble hun ganske fornøyd. ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi,hi... morsomt!! Nå fikk jeg meg en god latter sånn på morgenkvisten... Ammetåka er dyrebar... He,he....

Du får skrive det ned,så dere kan le av det sammen på konfirmasjonsdagen.... :)

Skrevet

ha ha ha!!! Morsomt ;o)

Er ikke så greit når man er trøtt nei, he he

Skrevet

He he he... synes jeg ser det for meg ja..

Hun ble sikkert litt forfjamset et øyeblikk :)

Mvh

Skrevet

He he. Morsomt å lese på morgenen!!! Godt å høre at andre ofte gjør litt rare ting også ;o)

Skrevet

Hi hi. Skulle gjerne lest tankene til veslejenta når hun lå der med en BH i munnen. Ikke rart hun ble fornærma =D

Skrevet

Det tenker jeg ho synes var en dårlig spøk ja:) hehe. Vittig da!

Skrevet

hehe...takk for en god latter, trengte det nå:)

Skrevet

hehehe, takk for en god latter! så morsomt, høres ut som noe jeg kunne gjort. stakkar lille baby skjønte vel ikke mye.. :)

Skrevet

Sånn gjorde jeg også her forleden! Dvs ikke med BH'en, men glemte å dra opp T-skjorta jeg sov med. Snuppa lagde et digert, vått merke på den før hun begynte å ane at noe var galt. Snakk om desperat for å nå matfatet. Hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...