Gå til innhold

Vi smiler og e gla,ingen krangling vi vil ha.god morgen folkens :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangen som e våken her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken :)

Akkurat kommet hjem fra infomøte på min nye arbeidsplass. Spennende å begynne i "ny" jobb :)

Alt bra med deg?

Skrevet

GOD MORGEN !!!!

hehe

Er hvertfall litt våken.

Skal snart avgårde på jobb. me MÅ jo bare inn hit før en lang dag på jobb begynner......

Ha en strålene (kranglefri) dag :)

Skrevet

Heisann og hoppsann!

Jeg smiler i allefall:) Så ler jeg litt når jeg leser alt styret her inne i dag... har gått glipp av litt i helga ja. Blir en smule oppgitt og målløs når jeg ser hva folk får seg til å krangle om, men jaja slik er vel livet.. Håper dette blir en litt bedre uke;o)

Skrevet

finnmarkbaby? ja spennende å begynne i ny jobb,nye folk nye ting.forandring fryder jo.hihi.

ja alt bra m meg. tenkte å komme meg på apoteket imorgen og få testet.har spottet siden onsdag,og d pleier eg aldri å gjøre.så kanskje e d håp?var ihvertfall flere som har vært gravide når de spottet.kordan går d m deg da?

Mamman til 2 prinser: ja har tatt helt av her.håper d blir bedre.ikke noe kjekt dette her. håper d går over og at alle får en fin og fruktbar uke.

Skrevet

Mornings Ønsker spire i magen.1pp :)

man må alltid en liten tur innom her.sånn e d når man e hekta.en titt og man e hekta.hehe. ha en fin dag på jobb. og en strålende og kranglefri dag du og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...