Mamman til gullet og klumpen Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bare lurte på om du har fått de nye "drikkene" fra helsekosten? Skal nemlig på prematurkontroll på ullevål i morgen og tenkte jeg kunne høre med legen om det er noe som vi også kan teste ut, men da er det jo greit å vite hva det heter... Er det forresten noe barnet skal drikke en gang om dagen eller flere ganger? Hvor lenge om gangen kan man gi det? Hver dag eller bør det være opphold innimellom? Husker du hva det koster også? Hmm, og vet du hvor mange kalorier det er pr 100 g? Håper det fortsatt går strålende med vekten deres )
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hmm, når jeg skrev "Håper det fortsatt går strålende med vekten deres ) " så tenkte jeg på det reserhoppet prinsessa di gjorde de to ukene. Jeg ble bare litt redd nå for at det virket som en veldig spydig setning med tanke på hvordan dere har slitt.... Så håper det går like bra fortsatt i hvertfall!
§iris§ Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 det som har skjedd er at dem har bestilt feil til meg så jeg fikk fra 3 år og oppover.. og det går ikke.. hehe... man kan ta en del om dagen ja.. men jeg tar bare en boks pr dag.. det er ikke farlig.. vi har snakka med en enæringsfysolog eller hva det heter.. hehe.. og hun sa at vi kunne ta den boksen til alle måltider hvis vi ville.. men målet er jo at hun skal spise selv uten den der så hun får bestandig tilbud om vanlig mat først.. ser jeg at hun ikke spiser noe særlig så får hun den boksen... no har hun hatt farang i noen dager.. men har fortsatt gått opp litt i veks så dette er lovende.. trur det koster 95 kr for 3 bokser..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Så rask du var til å svare ) Håper vi og får lov til å bruke det da, skulle jo tro det hvertfall.. Men, hva er navnet på det?
§iris§ Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 minimax heter det vi prøver no.. er ikke samma merket som sist ser jeg.. men vi prøver denne no.. gidda ikke å mase etter ny en igjen.. siden dem bestilte feil sist..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Tusen takk for alle svar ) Nå har vi vært på helsekosten og spurt etter Minimax. Selvfølgelig så hadde de ikke hørt om det, men de skrev det ned og skulle sjekke med forhandlerne sine. Den helsekosten vi var i er sunkost. Kan jo hende at en annen kjede fører det.... Har dere fått veid noe mer da? Vi var på hs i går og da var han 68 lang og 6690 tung. Skal komme igjen om en måned, nå slipper vi hvertfall det styret med å komme hver uke. gutten min har hatt en jevn vektøkning på ca 70 g i uka lenge nå, så om det fortsetter så er vi vel over 7 kg ved neste veing. Det hadde vært fint. Må faktisk kjøpe nytt bilsete nå, selv om han er både tynn, ikke superlang og vekta er jo langt under grensa- men han er faktisk blitt litt sstor for det. Hvertfall med tykke ullgensere på ). Gøy med alt som blir for smått syns jeg ( Haha selv om kjøp av bilsete ikke er noen fornøyelse for lommeboka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå