Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg finner ikke på noen jente eller guttenavn jeg liker:( Noen forslag? Vil ha nye navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Linnea Mie Mina Iselin Marielle Matheo Sander Casper Noah Lucas vet ikke helt om det var sånn navn du mente, men likte du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har tenkt på Casper, samboern er enig. Men alle vennene rundt oss kan ikke fordra det navnet.. Men tross alt vi som bestemmer, så kanskje det blir det hvis vi får en gutt=) Jentenavn er det værre med.. Jeg syns Mia er veldig fint, men sambo bare flirer når jeg sier det. Vi har liksom ikke hatt noen jentenavn vi begge har syns har vært fine.. Bare Nathalie, men det heter jenta til en av kameratene hans. Jeg likte Linnea Det var veldig fint.. Får vel foreslå i kveld når han kommer fra jobb:) Tusen Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå