Gå til innhold

Andre med hodepine?

Anbefalte innlegg

Har hatt så mye hodepine siste uka. Ikke lammende slik at jeg ikke kan gjøre noe, men likevel irriterende. Det er kjedelig når en til og med våkner opp med hodepine.

Har tenkt det kanskje kan være et symptom på høyt blodtrykk. Har søkt litt på nettet og i forhold til gravide finner jeg bare informasjon om høyt blodtrykk i sammenheng med preklamsi(svangerskapsforgiftning). Vet noen om noen sider som omhandler gravide og høgt blodtrykk generelt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6613010-andre-med-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt hodepine i 1 måned, har blitt litt bedre nå! Du må huske å drikke masse vann og slappe av :)

Mitt blodtrykk er helt fint,så d er vanskelig å si hvorfor jeg har vært-er plaget..

Hvis du er nærvøs, er d bare å ta kontakt med jordmor-lege,så kan hun/han ta en kontroll :)

Jeg var på vanlig svangerskapskontroll i dag og fikk beskjed om at dersom jeg fikk mye vondt i hodet og hovnet opp i bena skulle jeg komme tilbake til legen for å ta prøver. Det kan være symptomer på sangerskapsforgiftning, så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en telefon til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...