Gå til innhold

Desember: Så tett i brystet

Anbefalte innlegg

Even har vært skikkelig snørrete i over ei uke nå og hoste littegrann. Vi har da vært på farta som vanlig.

I går ettermiddag da han sto opp fra ettermiddagsluren sin, så hørtes det ut som om han heiv etter pusten. huff, mamma hormoner slår til med en gang, og etter diskusjon med pappan ble vi enige at jeg dro bort på legevakta med han.

Der møtte vi da jaggu meg en i barselgruppa med akkurat det samme problemet. Han ble sendt videre til sykehuset, gjett om jeg ble nervøs.

Men heldigvis så var ikke Even så tett, han fikk en runde med maska i pustemaskinen og det hjalp noe da. Men i dag er det like ille.

Huff, han hoster en god del, så jeg har gitt han hostesaft som er slimløsende, er det lurt, noen som vet?

Nå er høsten kommet gitt, snørr og sår hals i kø utover regner jeg med.

Ha en flott mandag da jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6612989-desember-s%C3%A5-tett-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff..ikke moro når de er syke disse småtrolla våre!

men ang hostesaft: så lenge det er slimløsende og ikke hostedempende er det lurt! slimløsende gjør jo bare til at det er lettere å hoste opp gørra!

god bedring til vesle even, og håper dere slipper flere turer på legevakta!!

Hei Only! Jeg tror jeg vet alt om hva det vil si å være tett i brystet. Even min fikk RS da han var to uker gammel, tett som bare det. Lærte meg å følge med på inndragningene under brystet på han. Hvis du ser når din Even puster inn og det blir dype groper akkurat under brystet, så har han problemer med å få dratt pusten godt nok inn. Da ville jeg nok tatt kontakt med lege igjen. De nevnte ikke noe om det på legevakta??? Sa de noe om det var infeksjon?? Akkurat det med hostesaft er jeg ikke sikker på, for han fikk aldri det. Istedet fikk han astmamedisin, men han var VELDIG tett altså. Skal ikke skremme deg, men det er lurt å følge med iallefall. God bedring:-)

Nå går det mye bedre. Han ble skjekket på antall pus ti minuttet når vi var hos legen. Da måtte vi ta av body sånn at han fikk se han mens han pustet. Han var utrolig grundig, jeg følte at Even ble godt tatt vare på.

Det er ikke morro når de små blir syke nei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...