Gå til innhold

Hei og god morgen alle sammen...

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere?

Selv har jeg ikke hatt tid til bimming i helga,men har fått med meg at det har vært en uhyggelig stemning her inne:o( Det er litt trist da.

Jeg fikk hyggelig besøk av tantungen min i helga(hun er 2 UKER) og er bitteliten...

Ble ikke mindre babysyk akkurat,noe så nydelig..

Selv må jeg holde ut til fredag,da kan jeg teste;o) Har en haug med symptomer da,men jeg er redd jeg innbiller meg alt;o) Spennende å se;o)

Ha en super fin dag alle sammen..

Lykke til alle som skal teste og som har EL...Stå på!!;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6612985-hei-og-god-morgen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :)

ja har tatt litt av kan mann si.

åååå så heldig du e da :-D lett for å bli mer babysyk da ja.hehe.de e jo så skjønn å nusselige. ikke lenge t d,håpe tiden går fort da,og at testen lyser positivt.

ha en fin dag du og.

klem

Hei panama.

Har lest bakover nå at det har vært en del krangling ja, men hva er nytt? det er visst moten her inne nå:) jeg satt her på lørdag kveld og snakket litt med dere andre i ømme-puppe-og-strekk-i-livmora-klubben:) Hadde det så koselig! dere er en topp gjeng. Sambo ble sittende og skravle til langt på natt.. vi har noen sånne kvelder innimellom hvor vi skravler og koser oss masse. Han er min beste venn. Da fortalte jeg han om symptomene mine og han er overbevist om at jeg er gravid, selv om jeg sier at det nok er innbildning...Han ble så glad og fikk tårer i øynene og ga meg en laaaaaang kos...

Så dro han frem en eske med to ringer og fridde...HURRA!!!

Beste helga!

I tillegg kjøpte jeg en test på apoteket og den var negativ da, men fortsatt symptomer så da er det håp:)

å herregud..GRATULERER DA!!stoort å bli fridd til sikkert;o) Jeg sa til sambo at jeg følte meg gravid jeg,han bare lo av meg..Ikke akkurat av den romantiske typen;o) Men han er fantastisk på sin måte da!!Jeg vet han gleder seg veldig..

Satser på at det var for tidlig og at testen viser et annet resultat når det nærmer seg IKM.

takk:) Gratulerer som nygift:)

Vi snakket om å ha det i mai/juni til sommeren... det er kort tid da, og mye å planlegge. ikke minst må vi spare masse penger. Har ikke tenkt til å ha stort bryllup så det går vel bra. Vi skal ringe litt rundt i dag.

Åh, det er helt fantastisk å endelig se ringen på fingeren:)

Annonse

Takk takk:) Måtte bli hjemme fra jobb i dag, er kvalm og sliten/litt svimmel.. Og ble helt utslitt av å ta på meg genseren..måtte sette meg ned å hvile... det skal sies at jeg har jobbet vanvittig mye de siste ukene da, og at det kan være grunnen.. nå har jeg to fridager foran meg så da blir det nok tid til å kjenne på symptomer iallefall:) Skal iallefall kose meg:)

Annonse

God morgen, *panama*,

Naa er det bare i dag igjen, saa er IKM her for mine del.

Har VELDIG blandede foelelser ang om spiren sitter eller ei. Sa skal bli spennende aa se om jeg klarer aa vente med aa teste til den 15. :)

Ha en flott dag, alle sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...