Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Liker litt klassiske, eldre navn! Vil ha dobbelt navn, liker Oscar Aleksander, men mannen er ikke enig.. Noen andre forslag, evnt. meninger om Oscar Aleksander? Håper fortsatt på og klare og overtale sjefen i huset, men det hadde vært fint med noen nye forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 åå jeg syns Oscar Aleksander var veldig fint jeg!!! tidligere syns jeg ikke Oscar var noe spess, men nå har jeg blitt så vandt til det og kjenner en liten gutt med navnet, så nå syns jeg det er helt nyydelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 hmmm.. vet ikke helt hvordan navn du liker. men kan skrive noen forslag til dobbelt navn på barn jeg kjenner syns forresten oscar aleksander var veldig fint:) -Trym Daniel -Even Cristopher -Marcus Severin -Simon Trygve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg tror nesten jeg får krangle litt mer på Oscar Aleksander jeg..=) Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Syns det passa bra med storesøster sitt navn, jeg. Men ville skrevet Oskar med k så lenge dere skriver Aleksander med k og ikke x. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå