Gå til innhold

God mandag alle sammen!

Anbefalte innlegg

Spise frokost å bimme har blitt en liten morgen rutine etter at jeg ble hjemmeværende på helltid.

Sitter her å lese litt og skrive litt har blitt en fin rutine.

Håper dere alle får en flott uke, og kjempe fin mandag.

Jeg skal til fysioterapeuten i dag...og 2 ganger til denne uke. Det har liksom blitt jobben min...hehe

Lille herr øfstaas i magen har holdt et sambla liv i helga. Sparker og sparker. Skikkelig kraftige sparke er det...nååå den lille fotball sparkeren min heheheh....

Føler meg helt syper topp for i dag!

Har troen på at nå går jeg inn i en god periode!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6612875-god-mandag-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig innlegg på en mandag morgen:)) Hjelper det noe med fysio? Er det bekkenplager du har?? skikkelig kraftkar du har inne i magen da hehe :) Sånn var prinsen min også da han lå i magen til mamman sin for 2-3 år siden, han er faktisk like aktiv enda hehe, ikke for å skremme deg :=) Håper du har hatt en fin dag så langt:))))

Ja det er bekkenløsning ja, For å si det sånn så har det hvertfall ikke blitt verre... Jeg håper at denne treningen vil holde ting litt i sjakk. Men jeg har fortsatt vondt. Tror ikke det vil gå over av seg selv liksom.

Men men, det er helt ok å gå til fysioterapeuten. Så har jeg da noe å gjøre. Og masse fin styrke trening som kanskje til og med vil gjøre fødselen lettere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...