Gå til innhold

Heisan jenter, er det mange som

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har termin 15.januar. Førstegangs jeg også. Hittil har svangerskapet mitt vært som en drøm, ingen plager eller laster, så jeg frykter at fødselen blir en "skrekkopplevelse" :) Har prøvd å ikke tenke så langt, men det hjalp ikke så se fødselen på nrk i dag, i "Koht i familien".... uæææ.

Hei nutri

Jeg så også på Koth i går, sluker alt som kan dreie seg om graviditet og fødsel, syns det er så fantastisk, så heldig du er som har hatt et greit svangerskap. Vet du hva du får?

Ble litt uvel av den fødselen selv i går, men vi slipper heldigvis å se hva som skjer...men det er sterke saker.

hei igjen Jippi 3 gang. Jepp, jeg vet hva det blir, en gutt! :) Jeg greide ikke å dy meg, måtte stille nysgjerrigheten min på ultralyden. Spesielt da jordmor sa at det var kun én ul, hvis ikke jeg betalte selv på privatklinikk. Av en eller annen grunn hadde jeg VELDIG på følelsen at det ville bli en gutt, og jordmor kunne bekrefte det. Jeg leser jo her inne at det har jo hendt de tar feil. Men vi så "tutten" (som jordmor kalte det) ganske tydelig på ul.

Hvilke kjønn har du fra før, og vet du hva det blir nå? Har magefølelsen din stemt med resultatet?

Annonse

Heisan nutri

Ja jeg måtte bare vite det denne gangen jeg og, jeg fikk ikke vite det de andre to gangene, så nå skulle jeg bare........jeg har to jenter fra før, og venter en gutt nå, og ja magefølelsen min har stemt alle gangene, rart det der jeg bare visste..

Jeg får en gutt og han skal hete Oskar. Svangerskapet har stort sett vært bra bortsett i fra at magen har vært vanskelig å regulere så jeg har vært mye forstoppe og hatt mye mage smerter. Og nå i uke 23 fikk jeg bekkenløsning. Er 100% sykemeldt for tiden.

Enn du selv da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...