Gå til innhold

Jeg er ny her!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg heter Emilie, er 21 år og venter mitt andre barn! Har fra før en nydelig datter på 4 år som heter Tiril Johanne, hun er verdens beste!

Går nå i svangerskapsuke 22, ble tipset om BIM av en dame på jobben.

Jobber som barnehageassisten og elsker jobben min.

Planlegger og ta en utdanning i den retningen etterhvert. Er gift med min kjære Tor Jakob, har vært det i 2 år nå og vi trives kjempe godt sammen. Tiril var ikke planlagt, med det er denne lille spiren som utifra UL er en liten gutt!

Virker som dette er ett veldig koselig sted, men hører jeg til her?

Er jeg ung og gravid? Føler meg egentlig sånn, og jeg har jo ganske mange erfaringer og dele siden jeg ble gravid med Tiril da jeg var 16 og fikk henne da jeg var 17!

Men uansett, si deres menig, og vær ikke redd for og si ifra hvis dere mener jeg ikke hører til her=)

Det var en liten presentasjon av meg!

Fortsetter under...

hei hei.. velkommen. :D

jeg er også 21(om noen få dager) og har ei datter på 4,5 år fra før.. Også venter jeg ei ny datter 8 desember.

Jeg er samboer og vi har vært sammen i snart 2,5 år.

synes du hører til her. 21 er jo ikke så gammelt.. synes ikke jeg hvertfall. hehe..

velkommen skal du i hvertfall være her som bimmer..

Klart du hører til her...!!! Jeg føler meg også som ung mor...venter nr 2 i januar og blir da 2 barns mor som 24 åring. Noe som vel gjør meg eldre enn de fleste her inne da...:) Ble gravid med min første da jeg var 21 år og var endel her inne da også, så klarer lissom ikke helt å slippe taket på ung og gravid siden:) He-he....

Lykke til med svangerskapet!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...