Hoppetussa Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jenta mi har egentlig aldri sovet stort om dagen. Hun sover stort sett 3 timer i strekk på formiddagen, og kanskje en halvtime på ettermiddagen. Til gjengjeld sover hun hele natta eller våkner bare en gang. Er det flere som sover like lite? Trodde babyer skulle sove mer jeg! Stresset litt med det i begynnelsen, men har vel skjønt at det bare er sånn hun er. Jeg er jo heldig, for hun er så herlig at jeg kan ikke få nok av henne! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det så lite, altså? Jenta mi sover omtrent det samme. Om natta er vi oppe en gang før vi står opp i 7-tiden. Deretter tar hun små lurer etter mat, men de varer ofte bare kvarter/halvtime. Noen ganger sover hun tre-fire timer på dagen, andre ganger ikke, men da er vi overtrøtte begge to. Hun legger seg igjen i ni-tiden. Forrige dagen sov hun tolv timer, kun avbrutt av en liten spisepause... men det er jo ikke vanlig. Hadde vært fint å høre hvordan andre sover... og kanskje få noen tips ift å få dem i god søvn på dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Henrik sover stort sett aldri mer enn 2 timer i strekk, natt som dag. I starten sov han hele dagen, men lite om natten da også. Vet ikke hva jeg skal få han til å sove lenger- har nok melk og vekten hans er bra ifølge barnelegen. På dagen sover han best om vi triller tur- da kan han fint sove i 3 timer ihvertfall. På ettermiddagen er han stort sett våken fra 17-tiden og frem til vi legger han i senga (når han omsider sovner) i 22-tiden. Råd for mer søvn mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Varierer så mye hvor mye gutten min sover, synes jeg. Er ikke så lenge siden jeg skrev noe innlegg her om at gutten min sov 21-22 timer i døgnet... De siste dagene har han sovet utrolig lite på dagtid. Legger ham halv åtte og har sovet til 5-6 for første pupp, stått opp rundt ni. Og så har han hatt tre dupper på ca 45 minutter før han legges for kvelden igjen... Jeg har i alle fall ikke klart å skjønne meg på sove-mønsteret hans, synes det forandrer seg hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har en baby som heller ikke sover noe særlig på dagen. Har kanskje klart å lure innen soveøkt sånn ca. midt på dagen, og da er han våken til kvelden, sovner sjelden før halv-tolv/tolv på kvelden, og våkner da 2-3 ganger hver natt. Hver gang jeg tror at jeg ser et mønster/kommet inn i en rutine, blir jeg lurt, så har gitt opp håpet på det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå