Gå til innhold

Cat.68, du har så rett så rett...

Anbefalte innlegg

Du skrev:Finnes det en kuhage inngjerdet der ikring. Får følesen av at hun går litt sammen med kuene. Hun stjeler mat på noen av gårdene og de burde ha merket det, Jeg trur hun er etter forholdene ganske grei. jeg mener hun lever. Men hun holder seg mest i sgogen hun føler seg tryggest det. Får også frem et bilopphuggeri et sted i nærheten kan det stemme?

Det finnes mange kuhager i området egentlig, men du får frem et bilopphuggeri, og da får jeg gåsehud igjen. Jeg er ikke sikker på om det er akkurat det det er, men det er iallefall mange skrapbiler der. Det ligger ca 2km unna det området hvor det rød huset er. Det er i motsatt retning enn kirken er. Også den stallen med alle hestene jeg har nevnt. Ga beskjed til eieren i dag, og han skal dra dit i dag. Kan du si noe mer om hun fortsatt er i det området enda? Der hvor alle de skrapbilene ligger er på den siden av veien som skogen/åsen ligger. Og de fleste kuhagene er på motsatt side. Ser du om det ligger høyballer på jordet som kuene går på? Og gjerne hvordan gården ser ut om det er mulig? Og er det langt fra hverandre disse to stedene...

Tusen hjertelig takk skal du ha. Jeg får ikke sagt hvor glad jeg er for at du fortsatt bidrar med dine evner:-) Du er et godhjertet menneske, det har jeg iallefall forstått!!!

Håper du får mulighet til å svar meg igjen:-)

Klem fra

Fortsetter under...

Ja jg trur hun fortsatt er der. Akkurat nå trur jeg hun er i hagen sammen med kuene. De har liksom blitt som en slags venner og trygghet for henne. Hun springer seg noen lover omkring området der emn holder seg mellom hagen ,bilopphuggeriet og en stor gård. Den er hvit med sort tak. Disse tre plassene ligger nesten som i en triangel for hverandte med gården på spissen og huggeriet og hagen på endene. Jeg er lei for at jeg ikke får til å bide med retninger. Siden jeg ikke eier retningsans må jeg bare prøve å forklare etter bildene så godt det går.

Har videresendt info til eieren. Han drar nok dit igjen, og kanskje de som bor på gården kan ha noe å fortelle...

Men du sier du ser et bilopphuggeri. Vet du at det er det, eller kan det være at det du ser er en slags oppbevaringsplass for gamle skrap bare...? Tror nok bare at det var masse skrapbiler som var samlet der skjønner du...

Nå er jeg så spent igjen altså. Du er utrolig!!!

Klem

Nå er eieren i området... Han har akkurat passert kirken. Kjører så videre å får den stallen jeg snakket om på sin venstre side. Noen hundre meter videre kommer huset med skigard på venstre side, og rett etter kommer det rød huset du har sett på høyre side. Så kjører han noen km lenger vil jeg tro det blir... Og da får han flere områder med kuer på sin venstre side, og etter disse vil da denne skrapplassen ligge på høyre side. Området etter dette tror jeg blir bare skog på begge sider...

Kan du se hva du ser nå? Nå håper jeg virkelig du er på nett, for dere var utrolige når vi var på plassen på onsdag. Så godt å ha dere med akkurat når det skjer:-)

Kan du se eieren i området?

Venter i spenning!!!

Annonse

Jeg får jo frem at hun er mye i skogen. så prøv de hagene som ligger nærmest opp mot skogen. Dt kan hende vi må snu det litt på trynet slik at hagene kommer på høyre side og bilene på venstre. Kan han se en hvit gard da?

Det ligger flere gårder i nærheten der, og de fleste er vel hvite etter hva jeg husker. Men slik jeg beskriver det er den retningen han kjører nå... Og da går det "oppover" på hans høre side, og nedover mot sentrum på hans venstre side. Vi var jo inne på at hun gikk mot sentrum på onsdag, og det er altså på hans venstre side.

Men ser du noen i nærheten av Rikke nå? Og du klarer ikke å få opp hvor langt unna evn eieren er nå? Han er en mann født i 1960 om du trenger det...

Det er bare så utrolig spennende altså. Og jeg har så stor tro på at du kan klare å lede oss til henne at jeg blir smårar av dette... TUSEN TAKK!!!

Ser du om Rikke er sammen med kuene eller i skogen nå da?

Klem igjen

Jeg ser ikke det, men jeg har en sterk følese i meg som sier at han skal gå inn i hagen som ligger nærmest skogskanten og videre inn i skogen der og rope på henne. Ta gjerne med den andre hunden også om hun er med.

Videresendt beskjed til han nå. Det er et problem, og det er at han hører nesten ikke. Men om han har med Aia så får vi tro hun reagerer om hun hører veslejenta si gi lyd fra seg. Skal han gå inn i skogen rett ved den skrap-plassen? Tror ikke det er noen områder med kuhage på den siden det går "oppover" om du skjønner hva jeg mener. Men det er jo noen småskogsområder i dalen "nedover"

Du er bare så utrolig snill, håper noen vet å sette pris på det i din hverdag:-)

Klem fra en positiv og spent

Takk for rosen :o)

Vi får bare arbeide videre og krysse fingrene. Hvis det ikke gir resultat på den ene siden, prøver han den andre. Så lenge bildene kommer kan jeg prøve å hjelpe , plutselig blir det lukket igjen så vi må smi mens jernet et varmt , hehe

Ser det ut som om hun er skadet enda eller? Han har desverre ikke med seg Aia, så han har dratt hjem for å hente henne. Og han hadde et annet ærend han måtte ordne nå. Så akkurat nå er ingen der å leter lenger... Uff, nå som vi var inne på noe. Han hadde vært ute å hilst på kuene, og følte han var nær Rikke når han var der. Men det blir håpløst for han å lete alene siden han ikke hører. Det skal ikke være lett... Og jeg er på jobb, og har ikke mulighet å dra...

Så da får vi tro å håpe at vi kan komme tilbake til hverandre senere i dag. Tusen takk skal du ha altså. Jeg har ikke ord for hvor inponert jeg er over deg. Og at du tar deg tid til å hjelpe er jeg evig takknemmlig for. Håper ting går bra med deg og dine:-)

Klem fra

Eieren fortalte også at i går var det en kamerat som løp med Aia løs fra hjemstedet og over åsen. Da ble Aia borte i en times tid. Det pleier hun aldri å gjøre på jakt, så han tror at kanskje hun hadde sporet av lille jenta si. Men uten hell denne gangen også da. Men det tyder jo på at hun MÅ være der et eller annet sted.

Nei, nå er jeg klar for å legge ut et innlegg her snart om at vi endelig har funnet henne. Det hadde vel vært koselig:-) Eieren tror vi snart finner henne, så da får vi bare krysse fingrene for det inntil videre!

Klem igjen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...