Gå til innhold

God morgen alle sammen!! Og hallo alle med IKM uke 41

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!!

Endelig er uke her;o)

Jeg er så spent!!!!

Fikk besøk av søstera mi og tantungen min på 2 UKER i helga,sååå lita og nydelig!!!Ble ikke mindre babysyk av det akkurat..

Spennende å se hvor mange som tester positivt i løpet av uka..

Lykke til alle sammen!!

God morgon :o)

Sola skin definitivt ikkje her, det er ein grå og vindfull dag meg bøttevis av regn. Akkurat ein sånn dag som er laga for å sitte inne med ullteppet over beina og laptopen på fanget.

Har berre så vidt titta innom her før, så eg kjenner ikkje folk her inne. Men håpar sjølvsagt at så mange som mulig får eit blått kryss i løpet av veka.

Spennande dette her :o)

JIPPIIIIIIII!

Naa er IKM uka vaar her og vi kan snart teste positivt. :)

Regner nemlig med at vi alle har en spire i magen naa.

Her regner det i alle retninger, perfekt dag for aa sitte inne og laste ned TV-seriene mine. :)

Ha en flott dag!! :)

Jeg har IKM i dag eller i morgen. Normalt spotter jeg et par dager før, men så langt er det ingen spotting og ingen mens, bare menssmerter. Jeg tror egentlig bare mensen er forsinket fordi jeg stresser så mye med det, men man vet jo aldri.

Om noen dager kommer det tester fra www.billige-tester.no og da skal jeg ta en test.

Lykke til alle sammen.

God morgen alle sammen :)

Jeg kan rapportere om en grå, regn- og vindfull dag i nord :/

Som noen sa her oppe: perfekt for innekos :)

(Også godt med en liten tur ut i ruskeværet da,etterhvert)

Har nå samlet opp morgenurinen i en kopp, slik at jeg kan teste når apoteket åpner *ler*

Så få vi se da...

Håper mange av oss blir gravide, kanskje vi har IKM under en lykkestjerne :)

Annonse

God morgen, god morgen

endelig er uka her.

Nå er det bare å vente i spenning og se hva som skjer

Har to tester liggenes å vente til torsdag/ fredag,(for da skal jeg se det krysset!!!!!!!)

Her er det foresten sol og skyfritt så langt jeg kan se. Godt er det.

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!

ønsker alle med IKM uke 41 lykke til. håper det blir så mange med positiv test som det ble i uke 40. vi i uke har blitt en stor gjeng. sender dere masse babystøv***********************

****************************************************** klemmer

Tar til meg alt som er av baby-støv.. Vet dette ikke er noe nytt: men har så utrolig lyst til å være gravid denne pp

Krysser fingre for at det blir baby-boom denne uka:-).

Suger til meg babystøv jeg også... Hadde aldri forventet atdet skulle ta SÅ lang tid før spiren skulle sitte. Her er det også perfekt høstvær, solen skinner - men alt jeg klarer å tenke på er IKM dagen i morgen. Ingen symptomer overhodet og det er vel et dårlig tegn i seg selv...

Lykke til alle sammen, måtte det bli født mange st. hans babyer neste sommer ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...