Gå til innhold

til deg som har hatt eller har et KOLIKKbarn !

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hjalp / hjalp ikke - mot kolikken ? har et barn med kolikk og aner ikke hva vi skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kiropraktor var det eneste som hjalp her.

Var bra etter 4 behandlinger.

Han hadde i tillegg Kiss-kidd da.

Skrevet

Kiropraktor her også.

Er ikke helt kurert, men myyye bedre. Før var det 2 timers skrik hver kveld. Nå er det kanskje 2 kvelder i uken med en halvtimes skrik, det har gradvis gått nedover. Like etter behandlingen var det fortsatt hver kveld, men kun en halvtime og på dagtid var hun roligere. Vi hadde tre behandlinger.

Skrevet

Kiropraktor, og vibrerende vippestol fra Fisher Price. Sistnevnte krever litt tilvending men blir fort en kjær venn. Bruker den forebyggende. Ungen slapper av i den, og etter kanskje 5 miutters bruk og en liten pausepå fanget, kommer det masse bæsj og promp. Denne stolen er det eneste stedet hvor snuppa har klart å sovne helt av seg selv.

Skrevet

Her var det kiropraktoren som hjalp henne. Vi hadde på det verste graåt som startet ved 10-11 på formidagn og holdt på til 22-23 på kvelden.

Etter første behandling merket vi forskjell, etter 3 behandlinger var det stive partiet i bekkenet borte og da mente kiropraktoren at hun ikke kunne gjøre mer. Da var hun nesten bra hadde bare litt skriking 30-45 min. om kvelden. Himmelhvidt forskjell og det ble også borte i løpet av kort tid (husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok)

Skrevet

Glemte å si at vi var der allerede når hun var3,5 uke gammel. Da hadde hunholdt på å surve gråte i 21 timer!

Skrevet

3 behandlinger til kiropraktor. Hadde låsninger i rygg og bekken

Skrevet

Hei:) Kan bare føye meg til resten her. Kiropraktor! Hjalp oss veldig. Etter 2-3 behandlinger var det merkbar virkning. Hun hadde også en låsning i nakken og en i ryggen. Ble tatt med vakum-pumpe. Og da er det vist ganske vanlig at de får litt problemer der. Det kan ihvertfall anbefales å prøve:) Veldig slitsomt for dere alle når det står på.

Skrevet

Manuellterapeut her. Prøvde kiropraktor også.

Skrevet

Ok skal dra ned stemninga litt her...hehehe..

Ingenting hjalp.

Gikk over av seg selv etter 3 mnd....

Skrevet

kiropraktor hjelper ikke hvis de ikke har låsninger.

roet det ned med strengt kosthold.

tok han til homeopat og han ble bra, og jeg kan spise :)

Skrevet

Ingenting hjalp her, men dere må prøve, kanskje hjelper noe for dere!

Eks på hva man kan forsøke:

kiropraktor, akupunktur, osteopat, byssing, kutte ut matvarer hvis du ammer, øke utdrivning, annen mme hvis baby får mme (eks nutramigen), annen flaske, amme-te, fennikel-te, minifom, byssing (bæreslynge eller lignende er kjekt). Vel, det er mange andre råd (jeg har fortrengt mye av det vi prøvde). For oss var det kun tiden som hjalp.

Vet hva dere går gjennom og føler med dere!!!

Skrevet

Fotsone:-)

Skrevet

Sukkervann lindra et kvarter av gangen, paracet lindra noen timer på nettene når vi bare MÅTTE ha litt søvn, fotsone lindra en dag av gangen, kiropraktor gjorde henne helt frisk etter 4 behandlinger. Hun hadde aldri smilt før, men etter den 4. behandlinga lå hun å gliste. Var veldig godt for to slitne foreldre:o)

Skrevet

så kjekk lesing! var til 1 kiropraktor behandling med hun i dag, hun låg på benken og koste seg hun hehe. var veldig stiv nederst på ryggen og i nakken, syns allerede at hun har det bedre når hun jobber med magen, mindre hyling mer syting....og så smilte hun masse etterpå:)

vi har som dodge en vippestol med vibrering, funker kjempe bra, både for foreldre og for hun :)

Skrevet

Kuttet ut alt av kumelk

Skrevet

hei du:)

jeg slutta å drikke brus og var besvist på jeg spiste...fisher price sin vibrerende stol ja ...genial ting...flerne raper under hver amming og det som hjalp mest var miniform....borte vekk etter en uke...hun var da ca 7-8uker;)

Skrevet

Jepp, etter 3 behandlinger hos kiropraktor så viste det seg at tulla faktisk kunne smile :-). En helt ny verden for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...