Gå til innhold

kiropraktor til baby ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man ta det gjennom lege eller hs ? eller må man fikse det selv ? hva koster det ca ? får man noe dekkt ? har et kolikkbarn som desp trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke gå igjennom noen nei. bare ringe direkte til kiropraktor. Kostet 400 kr første gangen og 250 kr per gang etter dette. Får ikke dekt noe.

Skrevet

Vi går til kiropraktor to ggr i uka med snuppa på 7 uker. Jeg innbiller meg at kolikken er blitt litt bedre. Og etter hver behandling sover vesla så godt! Gjerne i flere timer i strekk på ettermiddagen. Da får jeg faktisk både hvilt litt og gjort ting hjemme. (Hun sover vanligvis ikke på dagen i det hele tatt.)

Skrevet

Jeg svarte jo ikke på spørsmålet i det hele tatt! Haha. Det kreves vanligvis at barnet har vært gjennom legeundersøkelsen på sykehuset. Trenger ingen hevisning. Betalte 350 første gang, deretter 250. Det som finnes av refusjoner er allerede trukket fra i dene prisen.

Skrevet

Vi betalte 450 første gang og 3 00 de andre gangene. Fikk anbefalt kiropraktor gjennom andre, sikkert mange luringer der ute. Undersøk litt først er mitt råd.

Skrevet

men går det ikke å bare ringe ? å bestille time? eller må man ha "ord" fra lege ?

Skrevet

Trenger ikke henvisning fra lege. Mange leger som ikke har tro på det en gang. Vi bare ordnet det selv. Ble anbefalt en av ett vennepar. Ringte og bestilte time. enkelt og greit:) Får ikke dekket noe. Det er verdt hver krone spør du meg. Vi betalte 400,- første gangen. Deretter 280,- pr gang,-

Skrevet

og kan det hjelpe selv om de ikke har noen fysiske problemer som nakke og rygg ?

Skrevet

Kolikk ligger gjerne i nakken til barnet. Det hjelper ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...