Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Lurer på om det er noen her som har blødd tidligere i svangerskapet. Kanskje er det noen her som har flere graviditeter bak seg og her erfaring. Jeg er/var 3 uker på vei og fikk "normal" mensblødning på dagen mensen sku kommet. Har blødd et helt døgn nå og rengner med jeg har spontanab. Er det mulig å blø og likevel være gravid å føde velskapte barn??? Håper jo litt ennå.....
Stolt 3 barns mor Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei på deg... Har hørt om flere som har normal mens dem første mnd så det er bare å krysse fingrene... Ring legen og få ultralyd du så du er sikker på at det ikke er noe galt.. Masse lykke til.. Klem
Tjatjo Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde flere blødninger før uke 12. Den ene gangen var det gangske mye og jeg ble veldig redd.....Alt var imidlertid bra. Har fortsatt to i magen og nå er det ikke lenge til jeg får se de. Lykke til. Ikke sikkert du har abortert =0) Man får tro det beste inntil det motsatte er bevist.....
bollenr3 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 hei jeg hadde blødning da jeg var omtrent 7 uker på vei og en da jeg var rundt 11 ....! ble jo seff kjemperedd og trodde jeg hadde mistet. den varte da i ca 1-2 døgn. fikk da ultralyd etter andre gang for å se om babyen fremdeles var der og i live. og det var den =) legen sa at en ofte kunne få menslignende blødninger, særlig rundt tida da en egentlig skulle hatt mensen. det kunne også være punktblødninger fra livmorhalsen,som ikke er farlige. men dersom en i det hele tatt får blødninger i svangerskapet skal en være mest mulig i ro etterpå... men når det er det jo mulighet for at det kan være spontanabort..., men det er slettes ikke sikkert! ta kontakt med legen din du! der kan de bla.a ta prøversom viser om du fremdeles er gravid. Lykke til!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Vanskelig å si.. Har hatt masse blødninger frem til uke 20 pga foranliggende morkake. Tror du må gå til legen for å sjekke. Lykke til! Håper det går bra.
KMB Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Du bør ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld. Jeg har blødd fra store til små mengder i alle de svangerskapenen det har blitt barn av! (+ en senabort og en sen vanlig abort hvor jeg ikke blødde før barnet var dødt). Foranliggende morkake kan gi store blødninger (1. mann hos meg - nå 11). Men det er veldig greit å få sjekket det, ettersom man da skal ta det ekstra med ro. Lykke til!
OktoberTussi Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, hadde flere blødninger fram til uke 14/15 tror jeg. Fikk blødninger når jeg skulle hatt mensen, og en noen blødninger innimellom (så jeg trodde jeg hadde abortert..) Babyen lever fortsatt i beste velgående i magen min (tror jeg) - og jeg er forbi terminen... Blir vel aldri kvitt den nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå