Gå til innhold

P. pillens onde makt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var i mai, en varm kveld jeg satt i hvit blonde kjole i stuen min hjemme med kjæresten min og koste oss. Vi ante fred og ingen fare, men plutselig inntokk smerte helvete. Det kom i rykk og napp og jeg grep meg om magen og kastet meg ned i soffaen. Jeg hadde VEER.

For en grusom smerte, inget viste jeg om at dette hvar smærter som fødene kvinner kjente da de skulle føde, jeg gikk jo på p.piller og har aldri født før.

Jeg kravlet meg opp av sofaen og var på vei ut mot badet da jeg fikk det største smerte rykket av dem alle, noe kom ut...

jeg gikk på badet og så ned i trusen.... Det var et sjokk.

Der lå den, barnet jeg hadde båret på i flere uker, uvitende, og forgiftet med p.piller. Der lå den, men lille klumpen med bittesmå hender, et stort rart hode og små føtter og krommet rygg.

For et mareritt det var, å ikke vite noe før det kommer dødt ut i en liten fødsel hjemme mens du aner fred og ingen fare. Det er vonde minner det.

Etter det har jeg ikke brukt p.piller og jeg kommer heller ikke til å bruke det heller. Det er ikke sikkert og kan være skadelig. for meg brakte det vonde minner.

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 5 måneder senere...

P-piller kan ikke forårsake en spontanabort, bare at du vet. Det er flere kvinner som har tatt p-piller uten å vite at de var gravide og fått friske barn. Barnet ditt var sikkert ikke frisk av kromosomfeil eller noe annet. Veldig trist for deg at du måtte oppleve dette. Men det var nok ikke p-pillens sin skyld.

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...