Gå til innhold

TAKKER FOR MEG....FUNKER IKKE Å BLI GRAVID PÅ DENNE SIDEN OG MED SÅ MYE KRANGLING...LYKKE TIL ALLE SAMMEN.

Anbefalte innlegg

finner et annet sted å være..dette blir litt for mye dritt på en og samme side..

men jeg blåser baby støv til alle som vil være her inne:)

lykke til:)

Fortsetter under...

Neineinei!! Ikke dra nei.

Hev deg over dem som lager styr her inne..se det posetive i ting..som for.x at alle har et nick så da er det bare å overse de du ikke vil skravle med:)

Enkelte burde kanskje prøve å bli voksene selv før de prøver å få barn..men sånn er verden..desverre....ikke legg oss alle under samme kam:)

takk for fin mld..legger ikke alle under samme kam,men jeg har hatt det supet her inne hele tiden,men når det blir så mye styr ut av et innlegg blir jeg sliten..jeg vil heller bli gravid,,,en å sitte her å tenke over alt jeg kan skrive...om du skjønner?

men jeg tar i all fall natta for denne kvelden..så kansje vi sees..

stooor klem

Men baas da....jeg ba deg pent bruke juhutråden bare...........skjønner ikke åssen vi kan krangle om noe slikt....det betyr vel ikke at jeg bestemmer hvordan ting skal være fordi om jeg pent ber deg følge det juhujenta har sagt....?

Jeg vil ikke være uvenner med deg...og vil ikke at du skal dra noen plass...ting tar jo helt av her.....det er akkurat dette jeg mener......:)

Ja ikke sant..er det ikke derfor vi alle er her har jeg lyst til å spørre noen om.

Som jeg sa..enkelte burde kanskje bli voksene selv:)

Ja jeg tror jeg skal ta med meg samboeren under dyna jeg å:)

Så håper jeg ser deg her igjen:)

Natta klem:)

og enkelte er da meg? siden d var meg som liksom starta styret nå?..hehe..neinei...det er dette det blir krangling av tristan.....ikke kom å si at noen av oss ikke er voksen....det blir for dumt..vi kjenner ikke hverandre..nå slutter vi her.....så kan ALLE oppføre seg som voksne....:) Og Baas klarte fint å være med på dette styret selv...uten å legge skyld på noen....Nå må vi ta oss sammen litt....

Nattaklem til dere begge to....no hard feelings...og la oss ha en fin natt..måtte alle bli gravide snart

Annonse

Ja, det VAR du som starts alt styret.

Baas skrev et innlegg til JUHUJENTA.

DU måtte blande deg inn og VIPS var det irritasjon over at Sussa må ha et ord med i lagetr overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...