Gå til innhold

Trist å miste juhujenta....:'(

Anbefalte innlegg

Som kanskje flere har fått med seg så har juhujenta skrevet i tråden sin at hun slutter med følingen sin å tråden da det bare ble styr av det...

Jeg syns det er fryktelig synd å miste henne..hun spredde glede for mange av oss her inne, inkludert meg,men pga mye styr slutter hun..

Vil bare si at tross min korte tid her inne kommer jeg til å savne deg masse juhu...håper du vil komme tilbake å glede oss videre..

Gode forståelsesfulle klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6611719-trist-%C3%A5-miste-juhujenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen kjære dere jenter:=)

Dere mister ikke meg her inne. Jeg er her sammen med dere alle sammen og skal sørge for at vi skal alle ha det bra her inne. Vi er en gjeng som prøver å bli gravide og noen bruker desverre lengere tid enn andre. Så her må vi ta godt vare på hverandre jenter:=)

Kan være at jeg tar opp juhuuu tråden og føler igjen, MEN det har blitt såååå mange som spør og i tilegg blitt mye styr ut av dette. Så jeg har valgt å la det ligge en stund nå. Uansett så har ALLE rett til å være her inne og alle må få lov til å skrive det de vil skrive her inne syntes jeg, uten at det skal bli noe bråk. Men er enig i at man kan bruke juhuuu tråden om noen vil bli følt på. Men foreløpig så bruker jeg ikke den tråden nå pga mye oppstyr ut av det. Håper dere forstår.

Men jeg vet det blir mange graviditetr utover nå og helt klart at det er baby- boooom nå.

Klem til dere =)

Jeg syns det er fint at du er her, med eller uten "følinga"! :) En gledesspreder er du i alle fall.

Og den babyboomen din syns jeg har kommet i gang allerede, det er jo nye innlegg om graviditet hver dag jo! :D Og det er så bra, syns slikt er ordentlig koselige nyheter. Vi som henger her inne ønsker jo akkurat det samme, og da syns jeg det er så fint å høre når folk har fått det til, man vet jo selv hvordan det er å gå med en sånn lengsel!

Flott at du fortsatt er med oss! :)))

Annonse

Oi nå ble jeg nesten redd her, godt å høre du ikke skal noe sted Juhujenta, jeg blir så glad hver gang jeg ser nicket ditt. Artig du mener det blir baby-boom her denne uka, håper det gjelder for meg og....IKM på søndag 15 og symptomer så det holder!!! ;)hihi

Jeg Har valgt å holde meg unna krangletrådene her og heller fokusere på mange av de superkoslige og positive innleggene. Og der ligger du definitivt først i køen juhujenta! Gidder alltid å svare nye og kommer alltid med oppmuntringer. Så fint du finnes her!

Dette mener jeg om mange andre på forumet her, er ikke vanskelig å finne go`jenter her nei!!! :) Klem

Mange tusen takk for det Anne-B :))

Vil dere alle alt godt vettu og håper alle av dere blir gravide snart. Og det er jo helt utrolig at så mange har testa positivt i det siste. Kjempe koslig. Og jeg krysser fingrene for deg og håper det sitter en spire for deg også snart=)

Åååå, så utrolig koslig å høre purr =) Nei jeg går da ikke fra dere her. Koser meg sammen med deg og dere andre. Og som deg så holder jeg meg unna krangletråder og sånt. Vi er voksene jenter som ønsker å bli gravide. Her skal vi ta godt vare på hverandre og ha det koslig.

Så flott at du har symptomer. Nå krysser jeg virkelig fingrene for deg og håper det sitter en spire hos deg=)

Takk for at du er her også.

Stor klem

Må bare fortelle deg hvor enestående jeg syns du er!!:)

Fatter ikke hvordan du fortsatt kan virke så blid å posetiv etter så mye styr her inne..?

*Håper det smitter av litt;P*

Håper virkelig at du fortsetter med følinge,for du har betydd mer for mange her inne enn hva du noen gang kommer til å bli klar over:)

ja huff, trodde jeg hadde gått glipp av noe et øyeblikk der..

Trenger sånne som deg her juhu! hvor du får all positiviteten din fra skulle jeg gjerne ha visst :) men jeg synes nå du lager like bra stemning uavhengig av "følingen" jeg da Ü Alltid veldig hyggelig å logge seg på å se at du og andre av de "kjente" er her, har ikke bidratt allverdens selv, men setter UTROLIG pris på dere alle som sprer glede og kunnskap.

Fortsett med det =)

Takker igjen for varmende ord fra dere jenter:=)

Joda, jeg er ei positiv jente som vil at alle skal ha det bra. Krangling og tull er jeg ikke noe for, så jeg orker ikke å blande meg inn. Jeg er som dere alle andre ei voksen jente. Jeg selv prøver å bli gravid, men blir så glad på deres vegne som det klaffer for uansett om jeg må bruke tid på å bli gravid. For jeg klarer å glede meg på andres vegne.

Og noen tar det lengere tid for og noen klaffer det med en gang for. Sånn er livet. Men så lenge vi er her inne så vil i hvertfall jeg ta godt vare på dere og prøve så godt jeg kan til å være til støtte og oppmuntre.

Så kjære jenter, nå har vi det koslig med hverandre.

Mitt motto: SMIL OG VÆR GLAD, SÅ GÅR ALT SÅ BRA.

KLEM

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...