Gå til innhold

krangletråden??

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

kan vi ikke samle all dritten på ett sted da?

(jeg bestemmer ikke at det skal være sånn,

er bare et forslag.ingen bestemmer mer

enn andre her inne!!!!)

jeg kan være offer hvis noen trenger en syndebukk...

men ikke gidd å sleng dritt ut over de andre trådene...

kan umulig være bra for fruktbaheten....hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6611674-krangletr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig....godt FORSLAG........for å si d sånn..jeg hadde IKKE gidda å tatt på meg jobben med å bestemme her inne..hadde blitt syk av det....hehe...men det er lov å være løsningsorientert.....men dette blir ikke alltid like godt tatt i mot..og d å være budbringer er ihvertfall ikke noe takknemmlig jobb..sukk

dere vrir det over til at jeg er problemet...jeg starta bare et innlegg og vips...ja..ja slutter her inne jeg...trodde dette skulle være en bedre side,men nå skjønner jeg de som slutter og finner andre steder å være..

takk for meg

Annonse

nå ler jeg av deg baas..jeg vil ikke at du skal forsvinne ihvertfall..d kan du aldri komme å si:) Men d var du som ble så sint over at jeg ba deg pent bruke jihutråden..du hadde ikke trengt å lage oppstyr over d...

Lykke til:) måtte du bli gravid snart

Den som mister sin ene hanske er heldig i forhold til den som mister sin ene hanske, kaster den andre og finner den første igjen.

Klokken er 03.20... får ikke sove, skal tempe kl 05.45, tanta kommer sikkert, jeg er sulten...og har en syk form for humor. sitter her alene i mørket med laptoppen på fanget og kniser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...