Mrs. icsi og småen Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 i brystene? Mine prikker og er litt ømme, men ikke VONDT med store bokstaver akkurat. Har IKM engang mellom denne og neste tirsdag.. Er usikker på om det bare er tidlige mensmurringer, eller om jeg kan ha noe mer spennende på gang... Kan noen svare??? ¨ På forhånd takk
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 mine er vonde når jeg tar på de.. og kjennes litt harde ut. men det er nok veldig forskjellig fra person til person
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Mine er veldig veldig ømme og vinde- spesielt på kvelden.
Mrs. icsi og småen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Sukk! Da må jeg nok bare innse at det blir nok en stund til jeg får komme inn her! Vel da kan jo TR bare komme, så vi kan komme igang med neste pp! grr (Ps. nytt nick, jeg er HI)
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 mine er heller ikke vonde bare vortene som er vonde.. har ei vennine av meg som ikke hadde noen symptomer i det hele tatt,fikk bare ikke mensen.hadde ingen symptomer før hun var 8 mnd på vei da kom de. skal krysse fingrene for deg
Töddel Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke VONDT men prikkinger/stikking i brystene. Kjennes ekstra godt når puppene blir litt kalde.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Ikke fortvil, jeg har ikke særlig vondt i puppene, bare bittelitt på undersiden. Og det fikk jeg ikke før et par dager ETTER IKM. Ellers har jeg heller ingen symptomer, så IKKE GI OPP ENDA!!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Mine er slik du beskrive, litt ømme, prikker litt i dem osv, men er ikke direkte vonde. Det var de bare første gangen jeg var gravid, men da begynte det ikke før rundt uke 6 tror jeg det var.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Eg fekk ikkje vondt før for nokre dagar sidan. Brysta mine er berre ganske tunge og det gjer vondt på vortene når eg kjem borti dei. Så fortvil ikkje, det kan godt vere at du er gravid! Det er berre å vente litt og ta testen ) Håper du kjem inn hit då!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå