Gå til innhold

¤juhujenta,,vil du se hit litt?? klem

Anbefalte innlegg

hei du:)

jeg ser at du kan føle på deg ting osv...vil du ta en titt på meg før jeg tar natta?

jeg har el i disse dager,er ikke helt sikker på hvilken dato,så vi får se om vi treffer:)

jeg lurer veldig på når du får opp graviditet på meg?

jeg er født 08.04.84..

stooor klem

Fortsetter under...

nå blir jeg forbanna her,,,du vil ikke at det skal bli bråk her og skriver inn det innlegget lenger ned her om ting som plager deg..

slutt å bry deg sånn om alle andre...jeg vet da ikke om det er en egen tråd her..

jeg skriver akkurat hva og hvor jeg vil her inne,uten at jeg skal bli fortalt hvor jeg skal skrive,,,faen nå får du gi deg eller ta en pause...du lager ikke akkurat god tone her inne du heller..

ehhh..nå er d sånn at JUHU jenta har BEDT PERSONLIG om å bruke JUHU TRÅDEN! fordi det blir så mange spåinnlegg her inne...dette er ikke noe spåside heller...men flott med egne spåtråder...nå syns jeg du skal roe deg ned...jeg bad deg bare pent....jeg var ikke sur eller noe....du kan jo ta deg en pause selv om du ikke liker at jeg sier mine meninger...

er det mulig?? vil alle krangle her inne?

her skriver jeg et innlegg retta med et navn som jeg håper jeg kan få skrive med,,,så blander sussa seg inn her og bestemmer hvor jeg skal skrive,,,finner meg ikke i sånn behandling...hun bestemmer da faen ikke over hva som skal skrives her inne og hvor lang denne lista skal være..

må jo si at hun er med å lage bråk..jeg har ikke krangla eller sakt noe stygt om noen,men nå sier jeg i fra...pokker,.,,er det ingen som tørr å si i mot henne..

hvis man ikke skal få lov til å skrive det jeg gjorde på innlegget mitt,,hva er denne siden for da...jeg skriver det jeg vil..er det mulig

Annonse

jeg kan ikke vite at hun har bedt om det,derfor skrev jeg til henne...og ja,jeg kan roe meg ned,men når du skriver det innelgget lengere ned her om hva du ikke liker osv,,,så må man da kunne få svare...og du hadde ikke trengt å svar meg på denne tråden,for jeg skrev til henne..og hun kunne sakt til meg at hun ville at jeg skal skrive til henne..

vær så snill og ikke bry deg om alt her inne.

Jeg bryr meg om hva jeg vil jeg....var ikke en viss ytringsfrihet noen ropte om? ......kan slå meg skikkelig vrang jeg og..

men nå slutter vi her..jeg vil ikke krangle..jeg skreiv d som juhujenta ville skrevet..og jeg trodde faktisk at du viste om juhutråde her inne..iogmed at du OG tydligvis føler meg på alt....spesielt krangleinnlegg. Juhutråden har vært fremtredende den....men i dag ja så har den forsvunnet litt.

Du tenner jo lettere enn meg..."noen bør stå i mot henne":.herregud...

som du sier så kan alle skrive på hvilke tråder de vil.

den tråden sussa har laget lengre ned er ikke bare

hennes personlige meninger,det er emner som har

gått igjen her over lengre tid,som flere har sagt seg

enige i at det ikke er nødvendig å ta opp hele tiden.

men da vet du hvertfall det om juhujenta...

ingen som er ute etter å ta deg her...

Annonse

jeg leste innlegget der du var fortvilet og lei deg over kranking osv,,,har ikke fått med meg at det så mye her inne,for jeg er ikke her hele tiden..

men hvis jeg vil skrive her,så gjør jeg det,,jeg orker ikke at det skal være em mal på hvordan ting skal være...du nurde kansje tenke deg litt om før du blander deg med en gang noen skriver og spesielt når jeg skriver spesielt til et annet navn..

natta....gidder ikke å skrive ,mere om dette tullet.

natta...nå setter vi en strek for dette..men pls ta litt av dette til deg sussa,for det er slitsomt hvis man skal bli passa på hele tiden om manikke har gjort noe galt..

natta----------------------------------------------------------------------------------------------

Og det er JÆVLI slitsomt at du skal hisse deg opp slik uten grunn og..ta til deg d....det er ikke bare jeg som er problemet. Som mamma sa...man må være to for å krangle.....eller?....

Det er slitsomt å prøve å hjelpe her og..og bli skutt for det..

orker ikke å skrive mere om det frem og tilbake...fint at du hjelper folk her inne,,,men jeg må da kunne si i fra når jeg føler det blir litt for mye av det gode..

så du føler at jegt blir gravid nå??

Det er nå opprettet en krangletråd troll. Om du skal være trollete så kan du ha deg dit...;)hehe..."ler"....Og nå kommer du sikkert å sier: DU KAN IKKE BESTEMME DEt..hehe.."ler enda mer"......sukk..

Juhujenta var ikke her i gårkveld hun.........så vidt jeg så...hun skreiv ingenting..om ingen sier noe da så blir det 40 spåtråder....derfor sa jeg ifra. Har du ett problem med det så får du drite i å lese hva jeg skriver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...