Gå til innhold

stikkinger og svie i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ofte stikkinger og svie i magen... noen dager værre enn andre... noen andre som har det? av og til blir liksom magen steinhard!!! og oppblåst... ikke kynnere allerede vel? er i uke 13 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der

Tror det er mange som opplever stikninger i magen. Det er nok fordi livmoren strekker på seg for å gjøre plass til den lille. Var vel litt tidlig med kynnere. Men ikke vet jeg, er jo mulig det også. Ta det litt med ro når du opplever det, det ville jeg gjort. Ikke anstreng deg iallefall..

Lykke til videre.

Er dette første man eller?

Skrevet

Har ikke noe bedre svar enn at det er nå magen virkelig begynner å vokse, og mener å huske at jeg hadde mange rare smerter og vondter i magen selv sånn rundt den tiden. Det er nok helt normalt.

Kynnere har jeg ikke opplevd tror jeg, så det kan jeg ikke svare på.

Men om det gjør VELDIG vondt, og smertene er kontinuerlige, da kan det sikkert være lurt å snakke med lege/jordmor. Bare for å være på den sikre siden.

Lykke til!

Skrevet

første ja:) gleder oss veldig:) er kanskje i en veldig stresset situasjon på jobb så kanskje det som gjør det... får roe meg litt ned. Lykke til du også:)

Skrevet

jeg er selv i uke 13, og har slike smerter/stikninger i magen, og det kan være veldig ubehagelig til tider.. magen blir liksom hard og rund, og det er vondt... det er helt sikkert livmora som strekker på seg, men man tenker jo sitt:P

Dette kommer sterkere når jeg er mer stresset, så prøv å unngå stress, det forverrer situasjonen hos meg iallfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...