Gå til innhold

Kan noen vennligst få meg ned på jorda??

Anbefalte innlegg

Åh! Jeg blir gal av å vente på IKM!!

Det verste er at jeg ikke engang vet når jeg skal begynne å vente, for alvor og derfor vet jeg heller ikke når jeg kan begynne å teste

(og få positivt svar?? :) )

Har sykluser på alt mellom 32 og 42 dager!! :(

Hvis dette er en syklus på 32, er IKM tirsdag..

Og jeg har symptomer; De siste dagene har jeg periodevis vært kvalm, svimmel og hatt halsbrann. Jeg har lite lyst på middag, men er ofte sulten.

Tempen min stiger litt for hver dag, men den er vel ikke heeelt sikker.

Det stikker i brystene og ryggen er vond!

MEN... Og det er et STORT MEN..

Jeg har hatt endel av disse symptomene før (klarer å mane dem fra helt av megselv..Flink, jeg!) (Drømte forresten i natt at jeg var gravid!)

AAARGH!

Hjelp!!

klem fra

Fortsetter under...

Åh så glad jeg ble nå :)

Føler jeg ikke passer helt i de IKM uke ...

greiene, for jeg aner jo ikke hvilken uke IKM blir!!!!! Eller EL for den saks skyld!

Søren så irriterende, spesielt når vi ønsker å bli gravide!

du har rett: det er sinnsykt irriterende!! For det eneste jeg vil er å bli gravid. Jeg er bare i 2pp etter en sa i juli. Men det er min første og eneste graviditet på over 5år.

Hehe ;)man blir litt sånn tilskuer på en måte her når vi ikke tilhører disse ikm gruppene som følger hverandre og sånt. Blir lissom hengende igjen på utsiden overlatt til deg selv. Men det hadde vært koselig å høre til da ;) Men kjære vene, vi er ikke alene i verden så vi får holde oss til "våre egne" ;)

Ja, jeg pleier alltid å "svinge" innom pcos siden, men det er ikke så mye liv der. Og alt er så saklig/medisinsk, metformin, pergo, om pcos osv.

(Hvis jeg er inne bare for å prate, er det koseligere her. Samt jeg VIL jo bli gravid også! Helst NÅÅÅ! hehe

Leit å høre om SAèn din. Håper det snart er en ny liten leieboer i magen din! Lykke til!

PS har fått meg nytt nick, før kanskje mamma en dag, nå;

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...