glad_jenta Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 var deres barn når dere begynte?? å hvor mange netter tok det?
glad_jenta Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 oi det gikk fort ja.min sønn er 7 mnd. tenker på å kanskje begynne snart,gruer meg:P
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 jeg tok det da han var litt over 5mnd.. da våkna han for å spise maks 30ml.. det syntes jeg ikke var vits! ga vann 2 netter..våkna den 3.natta også..men han gadd ikke å smake på flaska ei gang..skjønte det bare var vann! nå sover han fra 19.00 til 06.00 fså får han melk..så sover han til 09.00! herrlig!!!!
flust Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jenta mi var 7 mnd. Jeg grudde meg som en hund, men det gikk veldig bra. Jeg lå på stua, mens pappaen trøstet. Det tok 2 netter. Hadde bestemt meg for at klokka skulle bli 6 før jeg tok puppen frem. Etterhvert klarte snuppa å fremskynde puppen til klokka 5, og i natt våknet hun halv fem. Da bestemte jeg meg for at nå må vi ha en ny avvenning (hun er 11 mnd nå), så jeg er forberedt på litt gråt i natt, men jeg skal stålsette meg! Lykke til til deg også, det går nok lettere enn du tror!
glad_jenta Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 takk takk:) begynne ei helg tror jeg så pappan kan gjøre det:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Sluttet med mat om natten da hun var 2 måneder. Gjorde ikke noe spes hun valgte det selv.
lifa og Eline Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Snuppa her er 8 mnd. og akkurat nå våkner hun 2 ganger om natten for mat. Sover innimellom helenatten. beregner antten hennes til mellom 11-12 timer. Jeg kommer til å forlange at min mann gjør en innsats på dette området når hun er 9 mnd. da tar han nemlig permisjon og skal ikke tidlig opp på jobb.Men vi håper jo det har gått seg til innen den tid. Er 3,5 uke til
MintCondition Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Guro var ca 8 mnd, det tok 3-4 netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå