Gå til innhold

nattavenning,hvor gamle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var deres barn når dere begynte?? å hvor mange netter tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det gikk fort ja.min sønn er 7 mnd. tenker på å kanskje begynne snart,gruer meg:P

Skrevet

vil gjerne ha flere svar:)

Skrevet

jeg tok det da han var litt over 5mnd.. da våkna han for å spise maks 30ml.. det syntes jeg ikke var vits!

ga vann 2 netter..våkna den 3.natta også..men han gadd ikke å smake på flaska ei gang..skjønte det bare var vann!

nå sover han fra 19.00 til 06.00 fså får han melk..så sover han til 09.00! herrlig!!!!

Skrevet

Jenta mi var 7 mnd. Jeg grudde meg som en hund, men det gikk veldig bra. Jeg lå på stua, mens pappaen trøstet. Det tok 2 netter. Hadde bestemt meg for at klokka skulle bli 6 før jeg tok puppen frem. Etterhvert klarte snuppa å fremskynde puppen til klokka 5, og i natt våknet hun halv fem. Da bestemte jeg meg for at nå må vi ha en ny avvenning (hun er 11 mnd nå), så jeg er forberedt på litt gråt i natt, men jeg skal stålsette meg! :)

Lykke til til deg også, det går nok lettere enn du tror!

Skrevet

takk takk:) begynne ei helg tror jeg så pappan kan gjøre det:)

Skrevet

Sluttet med mat om natten da hun var 2 måneder. Gjorde ikke noe spes hun valgte det selv.

Skrevet

Snuppa her er 8 mnd. og akkurat nå våkner hun 2 ganger om natten for mat. Sover innimellom helenatten. beregner antten hennes til mellom 11-12 timer.

Jeg kommer til å forlange at min mann gjør en innsats på dette området når hun er 9 mnd. da tar han nemlig permisjon og skal ikke tidlig opp på jobb.Men vi håper jo det har gått seg til innen den tid. Er 3,5 uke til

Skrevet

Guro var ca 8 mnd, det tok 3-4 netter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...