Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Har en på 13 mnd som får mme til kvelds, i tillegg til grøt. Han får av og til også flaske på sengen til frokost hvis jeg vil ha noen ekstra minutter under dynen... Han drkker hovedsakelig vann på dagtid, og har fått vanlig melk (ekstra lett) på dagtid, og har ikke reagert på dette. Er straks tom for mme, og lurer på om jeg skal kjøpe ny pakke, eller om han fra nå av bare skal få vanlig melk.. noen som har noen meninger?
Livmor Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Dere er jo godt i gang med å venne han til kumelk så jeg ville ikke kjøpt mer mme hvis du syns det går greit. Så lenge han har fin vektoppgang kan du fortsette med ekstra lett, men hvis han ikke akkurat har masse å gå på hadde jeg gitt lettmelk (helmelk hvis han er spinkel).
Smellkyss Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Vi gir vår gutt på 14 mnd oppvarmet flaske med lett-melk før han skal legge seg. Tenkte vi skulle kutte den ut da han ble 1 år, men plutselig ble han så bevisst på den at han koser seg glugg ihjel med den på kvelden. Ingen vits å gi mme hvis han ikke er spinkel og trenger ekstra næring av en eller annen grunn. Vi synes det iallefall er veldig kos:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå