Lykkelig m@mm@ Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Ei venninne av meg hadde nettop kjøpt det på obs! - og anbefalte det veldig. Hun hadde kjøpt body, ullboksa og jakka, og betalt rundt 500 kroner. Er jo skikkelige greier da- og veeeldig pent =) Vi skal ønske oss til jul.
Blomman Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Har ikke prinsesseullen vi - har den blå regnbue ullfrotte siden vi har gutter. Den er kjempegod - guttene liker å bruke dem som kosedresser og Absolutt verdt pengene ja!
#gurimalla# Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Vi har str.bukse,heldress og 2 typer bodyer av prinsesseull, og er kjempe fornøyd! Vi skal ønske oss bukse,genser og jakke til jul. Jeg synes ikke det er så kjempe dyrt jeg,når man tenker på hva man får. 150 for body tror jeg vi betalte og 250 for heldressen.... Absolutt verdt pengene!!!
allergibarn Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 det mellomtøyet, altså dress, jakke og bukse er kjempebra. Vi har det i regnbue fra i fjor og datteren vår bare elsker det - og det holder vask etter vask. Hun bruker det gjerne inne som kosedress, eller som mellomtøy med ullundertøy under og dress utenpå. Kjempefint og ikke så tykt som strikket tøy eller fleece. Lillebror skal nok få prinseull nå til å ha i voksiposen til vinteren.
mai mammaen til to Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 er det den som har blonder på armene? har de den i body og...hmm..så bare store str eg...
allergibarn Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.janus.no/default.asp?id=118 '
allergibarn Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 linken skal være uten den ' til slutt...
#gurimalla# Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 mammaen til gulljenten(6/5-06) Er usikker på om de har små str. jeg. Jenta mi er 9 mnd, så jeg kjøpte blondebody i str.80.
mai mammaen til to Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 takk for svar. fårse hva jeg finner.. hun er 5 mnd, og bruker strl 68/74..kan jo være de i 80 passer snart og..
Luca Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Tror ikke jeg ville kjøpt 80 i bukse ihvertfall til en på 5 mnd. Snuppa mi på 2 år har den buksa i str 80...Ble kjøpt da hun var litt over et år, og da var den i lengste laget. Så 74 må vel holde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå