Gå til innhold

hvorfor vil han ikke?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 20, blir 21 rett etter jul..jeg og samboeren min har vært sammen i 1/2 år.. samboer er 23, han er i fast jobb og vi har det kjempebra! jeg har ikke begynt å studere enda...

jeg har så lyst på barn med han, jeg har sagt det til han også,men han sier at jeg må bli ferdig med studier først!! blir så irritert, vi klarer jo fint å ha en liten på 1 år når jeg skal studere...jeg fatter rett og slett ikke ...noen som er i samme posisjon som meg?

Fortsetter under...

Ein kan jo ikkje tvinge nokon til å få baby, dette må ein vere to om uansett! Så det er berre og vente til han er klar. Trur ikkje det er lurt å presse på, men heller ha ein roleg og god samtale om saka. Og dersom han ikkje vil, og har fått lagt fram sine argument for dette, må jo du høyre på han også!

Hos oss kom det heilt naturleg etter tre og eit halvt år saman (dette varierar sjølvsagt STORT, mange er klare for ein baby etter 6 mnd saman) og vi var einige om å starte prøvinga i haust. Det gjekk litt fortare enn forventa kanskje, men det er jo berre herleg! :)

Lykke til i alle fall, og hugs på og lytte til kvarandre. Og ein kan ikkje bere nag til den andre fordi ein ikkje har dei same ønska!

Det er guttespråk for "jeg vil ikke enda". De utsetter diskusjonen og tema ved å si at man må vente til etter .... Eksen til mannen min maste visst om å få baby, og han sa at jada, når du er ferdig med å studere. Han hadde ikke lyst, men da fikk han fred og fikk utsatt "problemet" litt... Hvis han virkelig ville, så ville ikke studiene dine vært et problem. Jeg har mange år foran meg på skolenbenken, men med meg er han klar for å få barn selv om jeg studerer.

Dere er veldig unge, og det er nok ikke så mange gutter som føler seg klare til å bli fedre så tidlig. Jeg syns du skal vente litt med babygreiene, når alt stemmer og tiden er inne, så kommer begge dere til å føle dere klare og da kan dere bare glede dere og kose dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...