Gå til innhold

Oi oi, er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

I dag er jeg en uke over ikm, Skulle hatt den sist søndag. Tok test i dag QR, den var positiv, men ganske svak strek, men så den tydelig. Så jeg regner nesten med at jeg er gravid. Har alltid fått ikm den dagen den er ventet.

Hadde ikke trodd det denne mnd da mannen min var bortreist da jeg hadde EL, og det er kun 2. pp også.

Sender ihvertfall masse babystøv til dere alle som vil ha

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6610200-oi-oi-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk alle sammen:) håper det klaffer for dere snart!!

Ingen postmann her i gården nei:) Hadde sex dagen før han reiste og dagen han kom hjem,var bare borte 3 dager. Jeg hadde EL midt mellom. Kansje det var det som skulle til, å spare litt på "kruttet" Sist mnd sto vi på som bare det Så er tydeligvis ikke alltid det er det beste.

du skal ikke se bort fra det da :)

hadde sex med min (x!) jeg da... pappan til dattern min to dager før og dagen jeg hadde el jeg da... og ikke noe mer etter det... spent selv jeg :)

kabnskje det faktisk er det som skal til bare..

uansett lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...