Gå til innhold

Dere som har hatt puppeavheng på natta....SE HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er prinsessa 7,5 mnd og vi er igang med puppeavheng på natta...ehhh,d.v.s pappa`n som jobber med saken.

han hadde første natt i natt hvor a mor sov 10 timer på eget rom for første gang siden hun ble født....og gjett om det gir mersmak.

jeg har til nå hatt ei som har hengt på puppen fra i 1-tia til vi står opp.

første natta hadde far og datter en liten "slåskamp" på natta..

sånn gikk natt en: *hun tok natta kl 20.00

*våkna i 1-tia og hadde en "slåskamp"med pappa`n

som varte i 45 min og sovna til slutt(smokken ut

og inn)

*våkna i 6-tia og fikk mm på flaske(drakk 150 ml og

sovna fort)

*våkna igjen til 09.30 og har vært som ei solstråle i

hele dag og det har Mamma`n også vært..

SÅ DET JEG LURER PÅ ER HVOR MANGE NETTER TOK DET TIL DERE SOM HAR HAR HATT PUPPEAVHENG PÅ NATTA???

På tjukken no more:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er ok etter tre netter er ikke barnet klart da. Det gikk jo kjempefint da!

Skrevet

Er det ikke deilig å få sove? :-)

Min første var 6 mndr da vi sluttet med nattepupp. Natt 1 ca 45 min med "bråk" (vræl, hysjjjj det er natten.., smokk, stille, mer vræl, hysjjjj, smokk, stille...), natt 2 ble tiden halvert, natt 3 sov han gjennom natten.

Etter en stund ble han plutselig veeeldig smokkeavhengig på natten i stedet, og begynte å våkne nesten 1 gang i timen og vræle etter smokk. Da tok mamma en sjefsavgjørelse: beklager, men om natten er det ingen service her i huset, i-n-k-l-u-d-e-r-t smokkedytting...

Fant ut at det var lettere for ham å finne koseklut om natten, så han ble lagt om kvelden med smokk i munnen + to kosekluter.

Da ble det en natt til med vræl... Men så fant han seg til rette med koseklutene sine. Så at han søkte etter dem når han våknet om natten og borret ansiktet nærmere dem, og sov søtt videre.

Herrrrrrrlig!

Nummer 2 er en litt mer iherdig krabat, så vi forventet egentlig mer bråk, men det ble 3 netter på ham også før det ble stille.

Imidlertid hadde han en lei tendens til å forvente første morgenmåltid rundt kl 5 (og etter mine begreper er det fortsatt natten), så da måtte vi bruke ganske lang tid med "småkrangling" før han aksepterte å vente til 6, og så har vi langsomt men sikkert tøyd det til 7 (nå er han nemlig 1 år og sovner ikke lenger ved morgenpuppen, så da synes vi det er greit at dagen starter kl 7). Passer imidlertid alltid på å legge ham tilbake i sengen etter morgenpuppen slik at han har et kvarters tid der han ligger og koser seg i fred og ro før han står opp. Vil nemlig gjerne at han også skal forbinde sengen med kos slik storebror gjør.

Skrevet

aaaaaaah dere heldige.. jeg får det ikke til!!!!!!!!!!!!!!!!! hun griner til hun kaster opp.. er over 7 mnd..og heelt umulig... jeg er så trøtt at jeg svimer av ... hun er oppe ca. 10 ganger om natten hvor hun bare hyyler og vi må ta hun opp og roe hun ned, gi smokk, snu dyna osv..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHRGGGGGGGGG!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...