Verdens lykkligste mamma Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Må bare fortelle at jeg idag testet med clear blue digital...det lyyyyssstte GRAVID mot meg...nesten så jeg ikke trodde det som stod der...har ennå ikke sagt d til min kjære...vil gjøre det på en spesiell måte..noen forslag??Tenkte kanskje kjøpe noen bittesmå fotball sko siden min kjære er fotballfan...men hvordan gi de til han vet eg ikke...
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Gikk litt fort=o) Hva med å kjøpe en liten drakt til han, av det laget han holder av?? =o) Gratulerer igjen...=o) Klem
Verdens lykkligste mamma Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Takk takk-d var da en kjempegod ide...har vel det på vanlige sportsbutikker regner jeg med...skal dra å se imorgen etter jobb..takk for tipset;)
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer så masse :-) Har du litt babystøv til overs? Kjenner at jeg trenger det :-) Lykke til med skatten!
Lone35 =0) Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Grattis og velkommen etter på 1.trimester!!
Verdens lykkligste mamma Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2006 Takk til dere alle...sender MASSSEEE babystøv til dere alle ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* nå håper jeg dere kommer etter til 1 trimester om ikke så alt for lenge...
**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Masse gratulerer kjære deg:=) Kos deg og masse lykke til.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 sender deg gratulasjon nok en gang. positiv test idag selv:) blåser masse baby støv til alle andre her ******************************************* ******************************************************************************* ********************************************************************************* ****************************************************************************** ***************************************** ************************ ***************** ********** ****
Erle85 Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer så mye ) tar alt baby støvet jeg kan få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå