Gå til innhold

Yuuuhuuuu ++++++

Verdens lykkligste mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle at jeg idag testet med clear blue digital...det lyyyyssstte GRAVID mot meg...nesten så jeg ikke trodde det som stod der...har ennå ikke sagt d til min kjære...vil gjøre det på en spesiell måte..noen forslag??Tenkte kanskje kjøpe noen bittesmå fotball sko siden min kjære er fotballfan...men hvordan gi de til han vet eg ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Klem

Skrevet

Gikk litt fort=o)

Hva med å kjøpe en liten drakt til han, av det laget han holder av??

=o)

Gratulerer igjen...=o)

Klem

Skrevet

Takk takk-d var da en kjempegod ide...har vel det på vanlige sportsbutikker regner jeg med...skal dra å se imorgen etter jobb..takk for tipset;)

Skrevet

gratulerer så masse da... :)

Skrevet

Gratulerer så masse :-)

Har du litt babystøv til overs? Kjenner at jeg trenger det :-)

Lykke til med skatten!

Skrevet

Grattis og velkommen etter på 1.trimester!!

Skrevet

Takk til dere alle...sender MASSSEEE babystøv til dere alle ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* nå håper jeg dere kommer etter til 1 trimester om ikke så alt for lenge...

Skrevet

Masse gratulerer kjære deg:=)

Kos deg og masse lykke til.

Skrevet

sender deg gratulasjon nok en gang. positiv test idag selv:) blåser masse baby støv til alle andre her *******************************************

*********************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye :)) tar alt baby støvet jeg kan få!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...