Gå til innhold

Elastica, kan du se om Rikke fortsatt lever?

Anbefalte innlegg

Du svarte for litt siden at du trodde hun var i live, men at hun var sliten og forvirret. Og at hun muligens haltet litt... Kan du se om du får opp noe nå? Vi har en sterk følelse av at hun vandrer rundt i skogen, på "feil" side av åsen... Og ikke finner veien hjem... På onsdag var det noen på elgjakt i området, og de hørte en hund som de tenkte at kanskje måtte ha gått seg bort... Måten den bjeffet på. Men de gjorde ikke noe for å finne den... Men det var samme dag som vi var i området å lette etter henne, med god hjelp fra KIMBY og Cat.68. Men vi fant henne ikke desverre...

Men det jeg lurer på er om altså om du får opp at hun lever?

Håper du kan ta deg tid til å svare:-)

Klem

Fortsetter under...

uff.. har hun enda ikke blitt funnet. føler med eieren. har selv en hund og vet ikke hva jeg hadde gjort om hun forsvant. håper av hele mitt hjerte at hun kommer tilbake!! husk at dyr klarer det mest utrolige.. jeg har en kat ogsåt.. og hun var borte i 3mndr.. plutselig kom hun hjem igjen.. riktig nok ganske skabbete og tynn.. men hjem kom hun. klem

Gratulerer med graviditeten:-) Så heldig du er! Jeg fikk besøk av en viss tante i helgen jeg... snufs... Men, men.

Nei, det tar tid dette med Rikke. Men det er noen få som kan komme med tilbakemelding om at de kanskje kan ha hørt livstegn. Og da øker håpet om å finne henne i livet. Det området som KIMBY og Cat.68 har beskrevet for oss, har vi funnet. Og det er ganske langt hjemmeifra. Det er på andre siden av en ås... Cat.68 snakker om ca 2 mil unna hjemmet, og det tror jeg kanskje kan stemme. Men det er umulig å gå å lete i skog og mark. Det blir for store områder. Følte vi var veldig nærme på onsdag, men vi fant henne desverre ikke. Men utrolig hvor bra de beskrev ting for oss, så vi beveget oss nok rett bak Rikke tror jeg. Men ikke tett nok innpå... Merkelige greier...

Men jeg krysser fingrene, og håper på det beste utfallet. At noen finner henne, eller at hun finner veien hjem. Sant som du sier, at dyr kan holde ut leeeeeenge:-)

Takk for omtanken iallefall:-)

Ja, jeg har veldig tro på det hun sier altså. Det var ganske så mye gåshud-situasjoner når vi kom frem til stedet de har beskrevet. Og når de kom med ny info om hvor Rikke befant seg, så fant vi det nye stedet etter kort tid. Så de damene vet hva de gjør altså!

Ja, du får krysse fingre og tær for oss. Du kan jo t.o.m krysse beina og du... he, he.

Kos deg med graviditeten!

Klem

Hei igjen:-)

Jeg er veldig lei for at jeg ikke kan hjelpe mer altså! Klarer jo ikke å se bilder slik som Kimby og Cat.68...

Får likevel ikke følelsen av at det er for sent...Kan det stemme at Rikke er en menneskekjær hund -får liksom inn at noen kan ha gitt henne noe mat og noen skivebiter og slikt. Kan virke som turgåere som ikke vet at hun er savnet,,

Har liksom litt på følelsen av at hun fremdeles kan komme til rette.!

Jeg krysser i alle fall fingrene alt jeg kan og håper at hun snart får komme hjem!!!

Lykke til og klem!! XXX XXX XXX

Annonse

Tusen takk for svar. Rikke er vel egentlig ikke den som går bort til fremmede. Hun er litt sky av seg. Men kan jo hende at hun oppfører seg anderledes nå da hun er sliten, redd, sulten, forvirret o.s.v.

Men takk for at du gir meg håp. Da får jeg sove litt bedre i natt:-) Eieren skal ut på tur i morgen, for han føler at hun vandrer rundt i et skogsområdet. En kamerat tok turen over åsen i dag for å se hvor han kom ned igjen... Og det var rett i området der KIMBY og Cat.68 har guidet oss til... Så da steg optimismen igjen:-)

Vi føler og tror også at hun lever fortsatt. Og på en måte så tror vi vel et Rikke ordner dette selv. Enten går hun til noen som kan hjelpe henne, eller så finner hun veien hjem selv.

Så vi får bare ta tiden til hjelp, og krysse fingre for at det ender godt!!!

Da tar jeg kvelden jeg, så du får ha en fortsatt god kveld, og natt...

Klem fra

Finnes det en kuhage inngjerdet der ikring. Får følesen av at hun går litt sammen med kuene. Hun stjeler mat på noen av gårdene og de burde ha merket det, Jeg trur hun er etter forholdene ganske grei. jeg mener hun lever. Men hun holder seg mest i sgogen hun føler seg tryggest det. Får også frem et bilopphuggeri et sted i nærheten kan det stemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...