Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er noe av det som jeg føler er værst. Faktisk så hemmer det meg enormt i hverdagen, jeg springer vekk når noe nærmer seg med foto/video kamera. Datteren min er snart ett år, og det finnes kun ett par bilder av oss,..... Jeg ser forjævlig ut. Spesielt dobbelthaka... ' Drømmer om å gå ned fra 106 som jeg er i dag, til 70. Er 170 cm høy.. Drømmer om at når jeg blir 70, da skal jeg ta bukplastikk, fettsyge fjeset, og gjøre noe med brøsta, som selv i dag er noen slappe hengetatter....tenk hvordan de blir om jeg , nei NÅR jeg kommer ned i 70 kg.....ÆSJ. Men fjeset, det er fult av fett, det hundrer meg i å møte blikket til folk, jeg jobber febrissk med å "trekke" opp huden under haka....for å skape illusjonen om at dobbelthaka ikke er så enorm............. Er egentlig på slanker`n, men har ikke gått ned på 2 uker, og nå har jeg fått mensen også, og sitter her og har hodepine og har trappet i meg en boks pringels, og masse sjokoladesmågodt. Jeg er en fjasko. Sorry, men måtte bare få det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6609542-fjesflesk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå