Gå til innhold

Herreguuuud! Jeg tror jeg blir sprø!!

Anbefalte innlegg

Jeg har sterkere og sterkere følelse om at jeg kan være gravid, men jeg tør ikke teste! Tenk om den viser negativ! :-/ Hadde noen dager forrige uke hvor jeg hadde noen dråper blod på papiret, + at jeg var småøm i magen... I dag har jeg en øm og trykkende følelse i magen som jeg hadde sist jeg var gravid, men tenk om det er tarmene og livmoren som spiller meg et puss... Jeg tok ut spiralen 10 august og hadde en blødning to dager etter det, som varte 4 dager med mens smerter...

Da jeg ble gravid med guttungen måtte jeg gå på 2 eggløsningskurer før det klaffa... Var 1 1/2 år etter at jeg sluttet på p-sprøyta... Han er nå 15 mnd...

Så de følelsene jeg har, kan det være livmoren som prøver å komme igang og tarmene som tuller eller kan det være gravidsymptomer...? Jeg har ikke matlyst i det heletatt... samme forrige svangerskap...

Det ble litt rotete dette, men jeg er nødt til å komme meg i seng... Måtte bare få fortalt det til noen... :-)

God natt jenter! :-)

Fortsetter under...

Det hadde vært så mye enklere hvis man bare visste hva som egentlig foregår der inne, ikke sant??? Jeg har det litt som deg om dagen. Blir smårar av å gå rundt og kjenne etter, men føler liksom at det kan være noe på gang. Men tør ikke helt å tenke på det, for skuffelsen blir så enorm hvis tanta dukker opp.

God natt til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...