Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Maser om denne grøten jeg da vet du.... Har nå gitt halv porsjon med havregrøt og halv porsjon med maisgrøt i tre kvelder. Kan jeg da gå over til bare havregrøt? Tenker på det med gluten og introduksjon av det. Ingen med allergi i familien....
Lykkelig m@mm@ Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har ikke vært nøye på det. Har ikke merket noe på hennne..Gav henne også 6 mnd grøt da hun var 4,5 månder. Man begynner jo uansett forsiktig med mindre mengder, så jeg tror bare man må prøve seg fram.
alvefrøken Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Kommer jo litt an på hvor gammel babyen en. Men det er lurt med gradvis introduksjon av gluten og diverse matvarer. Det er nok en grunn til at det står aldersanvisning på maten til babyene, så det er greit å holde seg til det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Synes det var litt mye å gå fra halv til hel porsjon sånn plutselig? Vi introduserer gradvis 6-mdr grøt med en t-skje grøtpulver hver dag + resten maisgrøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå