Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 9. oktober 2006 #26 Skrevet 9. oktober 2006 ja, jeg nyter det veldig. så enkelt å slippe å tenke på flaskekoking og sånn.... klart jeg til tider er sliten og godt kunne sluppet det, men det er sjelden....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 9. oktober 2006 #27 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syns det er kjempekoselig Nå er hun blitt 11 mnd allerede, så det er vel ikke så aaaaltfor lenge igjen kanskje. Trodde ikke det skulle være så koselig liksom, man blir så veldig nær barnet sitt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #28 Skrevet 9. oktober 2006 Tror at hvis man ser på amming som noe helt naturlig, og ikke bekymrer seg for om man har nok melk, holder ut med såre brystvorter i ett par uker så får de fleste til ammingen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #29 Skrevet 9. oktober 2006 me,me,me! ikke hatt noe problemer, bare vært kos fra dag en..vil amme lenge!
MintCondition Skrevet 9. oktober 2006 #30 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg liker å amme Har ammet i snart 9 mnd nå, og håper jeg kan holde på en stund til enda.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 9. oktober 2006 #31 Skrevet 9. oktober 2006 Syns det er kjempekoselig å amme.Har gjort det i 7 mnd nå og håper på å fortsette en stund enda selv om jeg hadde en vanskelig start med lite melk og KJEMPESÅRE knopper, så ordnet det seg etter noen uker-fikk tom masse melk og har det enda!!
Aga:-) Skrevet 9. oktober 2006 #32 Skrevet 9. oktober 2006 Å amme mine barn er noe av det flotteste som har hendt meg:-)
Gemini77 Skrevet 9. oktober 2006 #33 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, nå syns jeg det er kjempekos!! Syns ikke det de første 2 mnd eller noe. Ikke en spesiell grunn, men syns det var mye mas, og selvfølgelig såre brystvorter. Men det gikk jo over, og nå er det så kos når han aktive krabaten har lyst til å ligge inntil mamma og kose ved puppen.. :-)
Gemini77 Skrevet 9. oktober 2006 #34 Skrevet 9. oktober 2006 Og her fikk jeg kun til å amme i tvillingstilligen også i starten. Måtte bygge opp og styre fært.. Men det fikk seg fort til. Da han ble litt større så gikk det fint i vanlig "stilling"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå