Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Prøver å finne en bra og solid sportsvogn. Trenger anbefalinger, noen som kan hjelpe?
3 *guttemamma Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skal også kjøpe sportsvogn. Simo er jo superduper men litt kjedlige farger synes jeg. Så jeg har bestemt meg for en Emmaljunga City Cross. stødig 4 hjuling, lun å sove i og lett å trille (ser det ut som) Den kommer i så mange farger at det er umulig å bestemme seg
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har også bestemt meg for Emmaljunga City Cross. Skal ha City Bag til, og bruke den helt fra babyen er nyfødt.
4skatter Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei, jeg har en Carena Sportsvogn til salgs på finn.no,kode 8530902
Mammen til Nurket Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Først kan det være kjekkt å se hvilke behov en har: passer vognen i bilen, hvor tung er den,osv Bor man i by,fjell eller? Men min erfaring er at det er godt med en stødig,lett å manøvrere vogn for meg som bor i byen. Har en Quinny comfort 3xl som vi er fornøyd med!! Klart dette ikke passer for alle,bor du v skog og mark eller skal kjøre i ulent tereng kan det være andre vogner som passer bedre. -For meg var det avgjørende at vognen har full liggestilling,kan være både mot den som triller,og andre veien. Får fint plass til voksi pose om vinteren. Lykke til på din leting!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Takk for svar og anbefalinger! Får se hvem vi velger. Har tittet både på Quinny comfort og Emmaljunga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå