Gå til innhold

JIPPI!!! JEG VAR SANNDRØMT OG ER GRAVID. :)

Anbefalte innlegg

Mannet meg opp til testing i hele dag, har jo prøvd en stund og testet noen ganger, og blitt skuffet..Hadde tenkt å vente til imorgen, men det er liksom grenser for hvor mange ganger jeg kan tråle nettet for tidlige graviditetstegn istedenfor å ta en test. :)

Endelig,- etter 17 pp er jeg og en av de vanvittig heldige, og jeg klarer ikke helt tro det og jeg håper noen er her inne!! Er så glad så glad så glad!!!!! JIPPI. (Forresten, ang. overskriften så drømte jeg at jeg testet positivt...)

Fortsetter under...

Dette er jo helt fantastisk (og utrolig! Hva skal man med graviditetstester når man har slike drømmer :-))! Gratulerer! Jeg misunner dere selvsagt og unner dere dette så absolutt etter så mange pp, ikke at jeg ikke unner alle å bli gravide, men det varmer jo litt ekstra når det skjer noen som har jobbet ekstra for å det til.

Forresten kjenner jeg meg godt igjen i dette med å tråle nettet etter tidlige graviditetstegn *rødme*. Jeg har kastet bort mange timer på det, gitt ;-)

Lykke til med graviditeten da!

Gratulerer! Vi er verkeleg inne i ein stim nå, ser det ut til. Så godt å sjå at nokon lykkast etter så lang tid - tålmod lønner seg altså iblant. Og heilt utruleg at du var sanndrøymt, da! Lykke til - måtte du få ni passe kvalme månader :)

Gratulerer så mye! En fantastisk belønning etter lang tids prøving.

Jeg drømte faktisk også at jeg var gravid, men tenkte ikke noe videre over det før jeg fikk positiv test. Jeg har i det hele tatt drømt utrolig mye rart og intenst i dagene før og etter at jeg fant ut at jeg var gravid.

Mange lykke ønskninger fra meg, håper vi sees på gravid moden alder...

Annonse

Tusen takk alle sammen for fine ord og gratulasjoner! Lykke til til alle, jeg kommer nok innom for å se at dere kommmer etter!! Da ses vi på gravid moden alder, først noen og snart resten!!!!!

(Deilig og utrolig at det er JEG som skriver disse ordene denne gangen)

Maaaaaaaaaaaaaaasse babystøv. :)

Nei, nå har jeg aldri! Dette var jo helt utrolig. Mon det noen gang har hendt i "over 35 år og prøver" sin historie at så mange har testet positiv på så kort tid? Gratulerer så mye limabay - nå var det virkelig din tur! Synes du er blitt forbigått i køen litt for mange ganger, så det var svært gledelig å lese at det endelig har lykkes for dere! Gled deg og nyt tiden som ligger foran deg! Ønsker deg et flott svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...