Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Og jeg gleder meg selvfølgelig kjempe masse!!!!!!!! Tror nok jeg kommer til å få problemer med å sove i natt jeg, bare ligge og tenke og glede meg =) Har time ganske tidlig, så det er bare å stå opp og dra - kjempe deilig! Hva tror dere vi får da?
m@rie82 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 hei!! så koselig!! skal dere vite kjønnet? jeg var selv på UL denne uken, jeg venter en jente 15. mars tør ikke spå hva du får, har du noen fra før? lykke til!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Nei, dette er vår førstefødte. Ja vi vil veldig gjerne vite kjønnet, så jeg håper gullet viser seg fra sin beste side i morgen
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Bare ren tipping fra min side: jeg tipper gutt... Spennende for deg i morgen da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse på UL!! klem 18+5
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Spennende da=) Jeg tror dere får gutt, jeg. Bare ren gjetting da.. hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå