Gå til innhold

Kjøper dere ammebh'er før fødselen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt et par, men angrer allerede.. Skjønner jo at jeg antakelig har bomma rimelig bra på størrelsen i forhold til når jeg faktisk trenger dem, og dessuten synes jeg ikke de er spesielt flatterende..;)

Jeg har kjøpt to stykker, en hvit og en sort, den ene tykk og den andre tynn.. Veit jo ikke hvor store bryster jeg får, men kjøpte en størrelse større enn jeg bruker nå og krysser fingrene! Kunne kanskje kjøpt noen som var litt billigere tilfelle jeg må ha noen andre, men falt for triumph sine, for de så litt allrighte ut og var god å ha på. Også finns det jo sånn forlenger å ha på bak hvis det skulle stramme litt..

Hehe.. Trengte sårt nye Bh'er som kunne fungere mens jeg ble større. Gikk på Sparkjøp og fant superbillige Bh'er. Det var amme Bh'er til 40 kr. Greit nok at de er stygge som F***, men de gjør nytten. Har hørt at puppene bare er enorme en stund, så da er det vel det samme hvordan Bh'en ser ut?! Tenker jeg venter med å kjøpe meg noe "skikkelig" til jeg vet hvordan jeg kommer til å se ut!

Jeg har kjøpt to selv, to superbillige på SparKjøp. Men det var bomkjøp de luxe! Den ene kjøpte jeg en str større enn det jeg bruker til vanlig, den andre kjøpte jeg i samme str, for den virket så stor i str. - og da jeg prøvde dem hjemme var begge to kjempestore!! - og de holder ikke puppene oppe i det hele tatt.. Kommer nok ikke til å bruke dem..

Men det er jo litt sjansespill å kjøpe dyr bh da.. samtidig så har jeg erfart at dyre ammebh'er faktisk er bedre enn kjempebillige..

Triumph sine er nok gode! Så på dem forrige dagen, men var så usikker på str at jeg ikke turde kjøpe..

Har kjøpt en av de samme som sist, myke gode fra Triumph, og en sort med blonder og spiler siden det blir fødsel midt i høytidssesongen. (Ikke at spiler er det beste når man ammer.) Har begynt å bruke den ene allerede, for de andre BH-ene mine er begynt å bli for trange.

Pass på at du kjøper en du kan bruke på de innerste hektene nå, så du har litt å gå på hvis puppene skulle bli enda større enn du tror.

Annonse

Jeg kjøpte - etter mye tvil - en Triumph amme-bh for litt siden. Kjøpte den i samme cup som jeg har vokst inn i nå, men hakket lenger.

Synes den virket stor (gadd ikke prøve..), men er jo litt usikker. Puppene blir jo større, samt at det skal være innlegg inne i der.. Kostet vel 350kr, men har ikke revet av lappen. Tenkte jeg skulle se det litt an, hvis det skjer en enorm vekst de siste to månedene så går det jo an å prøve å bytte...

Jeg har brukt ammebh siden jeg var i uke 13 ca, jeg vokste fort ganske tidlig... Og pga god støtte valgte jeg å gå over til ammebh m spiler. Jeg skal kjøpe meg et par nye uten spiler, og det blir ikke så vanskelig å finne ut hvilke str jeg må ha heller trur jeg.... jeg håper at puppene ikke blir så innmari mye større for å si det sånn....;/

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men skal snart. Jeg kjøper ett par stk i to str. større...etter erfaring sist, så vokste de veldig etter to dager på sykehuset. Jeg hadde mye melk, og regner med at det blir sikkert sånn nå også. Jeg skal ligge med bh på natten også, for sist så lakk det endel...ikke deilig!!

kjøpt 2stk på kappahl jeg, med spiler også har jeg en som jeg glemte bruke sist som mamma hadde tatt vare på med lappen på å greier hehe, som er uten spiler.. bruker de allerede jeg da, synes de er veldig gode nå, for er så øm i puppene. har 2 i en str større en det jeg vanligvis bruker og en i samme str.. synes de som er en str for store er best..

Jepp, jeg har kjøpt amme-bh. Jeg har også begynt å bruke de!!!

Trengte sårt nye bh'er siden brystene har vokst noe, og fant ut at det var like greit å kjøpe amme-bh. De er kanskje ikke verdens mest sexy, men så føler jeg ikke at jeg utståler senualitet før øyeblikket, heller.

Kjøpte så store at de passer, men jeg kan vokse litt i de.

Annonse

Har kjøpt 2 stk i litt forskjellig størrelse. De var på 70% på BabyShop og kostet rett under 150 kr stykk, så da tenkte jeg det var like greit. Bruker F-cup nå (snufs), så jeg regner med å bare kunne kjøpe dyre amme-bh'er uansett.

Kun en stk...størrelsen rundt brystkassen for eksempel er umulig å forutse, hevrtfall om du er førstegangs..

(jeg har ikke målt..men er nok GIGA rundt brystkassa iom at jeg har "exstension" fra lindex eller kappahl eller hvor jeg kjøpte det på alle bh'ene mine...og de er fortsatt litt trange :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...